![]() |
Jonge mama veroordeeld tot rolstoel nadat ze make-upborstel van vriendin leende
Jonge mama veroordeeld tot rolstoel nadat ze make-upborstel van vriendin leende
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...hln=obinsource Ik heb hierover 1 te zeggen , hygiëne !! Er zijn er zelfs die hun tandenborstel zelfs onderling uitlenen , of ook zakdoeken aan mekaar doorgeven !! IK pas ten allertijden !!!!!!!! Ik ben niet iemand .... waar elk vingervlekje op een glazentafel af moet !! Gewoon proper is meer dan zat , maar .... zoals bovengenoemde , nein , danke schön !!!! ok , Op cafe glazen worden gespoeld , hoort ook zo !! Meestal drink ik ook het fleske of blik , omdat .... het gemakkelijk is , ook handiger voor mezelf !! Ik ken er die zelfs uitsluitend uit een fleske drinken , en zelfs dan nog pakken ze het fleske met een zakdoek vast !! Zelfs ook andere verpakkingen , wegens smetvrees !! |
Bizar!
|
Ik ken er zelfs die hun kinderen vermoorden voor hun geloof, en ze noemen zich pro-life.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van de andere kant is dit één geval, en bovendien leert ons immuunsysteem door te doen. Té hygiënisch leven kan ook averechts werken, in het bijzonder wanneer je op andere momenten in situaties komt waar wel enig besmettingsgevaar bestaat, zoals zeg in een ziekenhuis.
|
Klopt !!
|
Citaat:
Hygiëne is een balans tussen je afweersysteem trainen en niet overtrainen. . |
Verschrikkelijk voor die vrouw. Dit heeft overigens geen moer met hygiëne te maken. Deze vrouw deed wat heel veel vrouwen doen, zonder nare consequenties. Helaas had deze vrouw toch wel een bizar laag imuumsysteem.
|
wat ik echt vies vind zijn die testers bij de make-up, en die worden heel veel gebruikt, ik griezel daar echt van, op een keer zag ik een vrouw zich helemaal schminken op die manier, gadver!!
|
Citaat:
|
op restaurant gaan vermijd ik ook liever, ik ga graag uit eten maar als je kop niet bevalt (ik zeg maar iets) heb ik geen zin om spuug in m'n eten te hebben of dat ze de steak eens op de wc-bril leggen en van dat soort dingen, heb dat eens in een reportage gezien, en sindsdien let ik wel op! i ga enkel daar waar ik er bijna pertinent zeker van ben dat ze niet 'sjoemelen' .. maar zeker ben je natuurlijk nooit :-(
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop wel dat ze toch geneest , of toch tenminste betert !!!! Wat ik met zakdoeken onderling doorgeven , gebruikte zakdoeken !! |
Citaat:
ik heb in de Pizza Hut gewerkt, er wordt veel geroddeld in de keuken, kan me inbeelden dat dat op andere plekken niet veel anders is ... |
Lekker wijf bij kassa vijf! Extra mayonaise?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be