Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Kousen in open schoenen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=217134)

Guinevere 9 april 2015 09:33

Kousen in open schoenen

Waarom is het not done om kousen in open schoenen (ballerina's, pumps,...) te dragen?
Ik heb het dan niet over panty's maar over sokken die de kou wat tegenhouden hé.

Er moet een einde komen aan dit taboe.

Libro 9 april 2015 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7608248)
Waarom is het not done om kousen in open schoenen (ballerina's, pumps,...) te dragen?
Ik heb het dan niet over panty's maar over sokken die de kou wat tegenhouden hé.

Er moet een einde komen aan dit taboe.

Waarschijnlijk om dezelfde reden dat dit hier een nog efficiënter anticonceptiemiddel is dan de pil:

Skobelev 9 april 2015 10:13

Je ziet bij ons in de buurt dikwijls van die moddervette islamitische troela's, hoofdvod en met kleed tot aan de enkels, daaronder een paar ballerina's met (witte) kousen....fuck jong, daar heeft men het celibaat voor uitgevonden.

Marie van de koster 9 april 2015 10:40

Guinevere gaat het nooit geloven maar hier geef ik haar gelijk!
Al die zever over sokken die niet mogen in sandalen is zo kinderachtig, zo opgedrongen door de mode-politie.
Ikzelf draag heel graag sandalen en als het mooi weer is, ga ik heel graag met blote voeten.
Maar sinds een paar jaar heb ik last van een zonne-allergie aan mijn voeten en kan ik mij dat niet meer permitteren. Ik draag dus sokjes in mijn sandalen en wie dat belachelijk vind, die moet mijn dokterskosten maar komen betalen als de allergie weer heeft toegeslagen! Inclusief de kosten voor dure zalfjes en crèmes!

Skobelev 9 april 2015 11:04

Marie, al loop je met aan de ene voet een rode en aan de andere een blauwe kous, 't zijn uw voeten...;-) Of dat estetisch veranwoord is moet ieder voor zich uitmaken.

Klojo eerste klas 9 april 2015 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7608344)
Guinevere gaat het nooit geloven maar hier geef ik haar gelijk!
Al die zever over sokken die niet mogen in sandalen is zo kinderachtig, zo opgedrongen door de mode-politie.
Ikzelf draag heel graag sandalen en als het mooi weer is, ga ik heel graag met blote voeten.
Maar sinds een paar jaar heb ik last van een zonne-allergie aan mijn voeten en kan ik mij dat niet meer permitteren. Ik draag dus sokjes in mijn sandalen en wie dat belachelijk vind, die moet mijn dokterskosten maar komen betalen als de allergie weer heeft toegeslagen! Inclusief de kosten voor dure zalfjes en crèmes!

Helpt op je handen lopen niet ? :lol:
(voor de moedwilligen alhier....niet met je voeten op je handen lopen, maar de 'normale' manier :roll: )

Guinevere 9 april 2015 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7608279)
Waarschijnlijk om dezelfde reden dat dit hier een nog efficiënter anticonceptiemiddel is dan de pil:

Net goed dan, toch? :p

Trouwens, ik geloof niet dat je "sexy" voor Jan en alleman moet zijn.

Xenophon 9 april 2015 11:45

Dat is iets dat wel opvalt precies, die vreemdelingen hebben gewoonlijk van die goedkope plastiek-leder schoenen aan.

Het Verzet 9 april 2015 11:46

Waarom zou iemand het zich aantrekken dat het 'not done' is?

Skobelev 9 april 2015 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 7608447)

Uiteraard, zolang je dan ook kan verdragen dat iemand anders er mee lacht...

Pandareus 9 april 2015 13:20

Als je er plezier in schept om er als een belachelijke freak uit te zien, moet je dat vooral doen. Maar klaag dan ook niet dat mensen je vierkant uitlachen.
Aan de belgische kust zie je van die opa's van 80 jaar met hun sandalen en witte sokken : de plaatsvervangende schaamte is dan intens.

En salafistische vrouwen zie je dat af en toe ook doen. Naast die voddenwinkel die ze dragen kunnen die sokken het geheel nog afwerken. Daar is het esthetisch minder relevant : sokken of niet, van een puinhoop kun je toch niets deftigs van maken.

Pandareus 9 april 2015 13:25

Hier nog een fraai exemplaar

Pandareus 9 april 2015 13:31

guinevere, hier zag jij ook geen enkel probleem in hee ? Vrouwen met haar op hun benen was ook geen enkel probleem toch ?

Guinevere 9 april 2015 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 7608447)

Da's ook waar. In mijn vrije tijd doe ik het al, hoor.

hehehe

Guinevere 9 april 2015 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7608587)
guinevere, hier zag jij ook geen enkel probleem in hee ? Vrouwen met haar op hun benen was ook geen enkel probleem toch ?

Ik had het over normale vrouwen die dan ook niet de behoefte voelen om hun beenhaar aan iedereen te tonen...

Guinevere 9 april 2015 14:52

Vroeger was dat precies niet ook zo'n probleem.

Het Verzet 9 april 2015 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7608573)
Aan de belgische kust zie je van die opa's van 80 jaar met hun sandalen en witte sokken : de plaatsvervangende schaamte is dan intens.

Serieus? Op zo iets banaals zo reageren associeer ik met een "Wat moeten de mensen daar niet van denken"-mentaliteit.

Mambo 9 april 2015 18:31

Als je in uw blote benen wil lopen kunt ge ook in uw blote tenen lopen.
En anders trekt je een broek aan.

Pandareus 9 april 2015 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7608660)
Vroeger was dat precies niet ook zo'n probleem.

Vroeger is voorbij. Definitief.

Pandareus 9 april 2015 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 7608714)
Serieus? Op zo iets banaals zo reageren associeer ik met een "Wat moeten de mensen daar niet van denken"-mentaliteit.

Welnee : pure walging, diep en intens. Nausea.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be