![]() |
Kousen in open schoenen
Waarom is het not done om kousen in open schoenen (ballerina's, pumps,...) te dragen?
Ik heb het dan niet over panty's maar over sokken die de kou wat tegenhouden hé. Er moet een einde komen aan dit taboe. |
Citaat:
![]() |
Je ziet bij ons in de buurt dikwijls van die moddervette islamitische troela's, hoofdvod en met kleed tot aan de enkels, daaronder een paar ballerina's met (witte) kousen....fuck jong, daar heeft men het celibaat voor uitgevonden.
|
Guinevere gaat het nooit geloven maar hier geef ik haar gelijk!
Al die zever over sokken die niet mogen in sandalen is zo kinderachtig, zo opgedrongen door de mode-politie. Ikzelf draag heel graag sandalen en als het mooi weer is, ga ik heel graag met blote voeten. Maar sinds een paar jaar heb ik last van een zonne-allergie aan mijn voeten en kan ik mij dat niet meer permitteren. Ik draag dus sokjes in mijn sandalen en wie dat belachelijk vind, die moet mijn dokterskosten maar komen betalen als de allergie weer heeft toegeslagen! Inclusief de kosten voor dure zalfjes en crèmes! |
Marie, al loop je met aan de ene voet een rode en aan de andere een blauwe kous, 't zijn uw voeten...;-) Of dat estetisch veranwoord is moet ieder voor zich uitmaken.
|
Citaat:
(voor de moedwilligen alhier....niet met je voeten op je handen lopen, maar de 'normale' manier :roll: ) |
Citaat:
Trouwens, ik geloof niet dat je "sexy" voor Jan en alleman moet zijn. |
Dat is iets dat wel opvalt precies, die vreemdelingen hebben gewoonlijk van die goedkope plastiek-leder schoenen aan.
|
Waarom zou iemand het zich aantrekken dat het 'not done' is?
|
Citaat:
|
Als je er plezier in schept om er als een belachelijke freak uit te zien, moet je dat vooral doen. Maar klaag dan ook niet dat mensen je vierkant uitlachen.
Aan de belgische kust zie je van die opa's van 80 jaar met hun sandalen en witte sokken : de plaatsvervangende schaamte is dan intens. En salafistische vrouwen zie je dat af en toe ook doen. Naast die voddenwinkel die ze dragen kunnen die sokken het geheel nog afwerken. Daar is het esthetisch minder relevant : sokken of niet, van een puinhoop kun je toch niets deftigs van maken. |
Hier nog een fraai exemplaar
![]() |
guinevere, hier zag jij ook geen enkel probleem in hee ? Vrouwen met haar op hun benen was ook geen enkel probleem toch ?
![]() |
Citaat:
hehehe |
Citaat:
|
Vroeger was dat precies niet ook zo'n probleem.
![]() |
Citaat:
|
Als je in uw blote benen wil lopen kunt ge ook in uw blote tenen lopen.
En anders trekt je een broek aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be