Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Termont net als D'haese aan 't muilen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=217144)

Pandareus 9 april 2015 11:18

Termont net als D'haese aan 't muilen

zangeres sarah vandeursen heeft burgemeester Termont van gent een zwoele kus gegeven voor de camera, net als een tijdje geleden toen ze burgemeester D'haese van Aalst hetzelfde lapte.
Geil konijn is dat.

Wie is de volgende gelukkige/slachtoffer ? (schappen naar keuze)

Termont : http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...e-tv-kus.dhtml

D'haese : http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-a...j-af-a2076459/

Libro 9 april 2015 11:28

Met haar mond
Kwam ze aan Termont
Ik kus nog liever
Een blote kont

Spitting Image 9 april 2015 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7608398)
zangeres sarah vandeursen heeft burgemeester Termont van gent een zwoele kus gegeven voor de camera, net als een tijdje geleden toen ze burgemeester D'haese van Aalst hetzelfde lapte.
Geil konijn is dat.

Geil konijn? Wie? Sarah? Daniël? Of Kristof? Ik weet wel dat er heel wat te doen was bij de 'kus' van Sarah en Kristof. Gaan diezelfde mensen nu evenzeer uit de bol gaan, denk je?

Xenophon 9 april 2015 11:42

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image (Bericht 7608413)
Geil konijn? Wie? Sarah? Daniël? Of Kristof? Ik weet wel dat er heel wat te doen was bij de 'kus' van Sarah en Kristof. Gaan diezelfde mensen nu evenzeer uit de bol gaan, denk je?

Precies een vent.

Knuppel 9 april 2015 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7608398)
Geil konijn is dat.

Voor zover je het zélf schrijft ZIJN de twee genoemde burgemeesters al slachtoffers/gelukkigen.

Wat is de bedoeling eigenlijk Peterke?
D'haese was het eerste "slachtoffer" van dat geil konijn (juni vorig jaar) dus mag het Termont ( april 2015) ook niet kwalijk genomen worden?

Of ben je jaloers op de "gelukkigen"?
Maak je zelf geen kans op een burgemeesterssjerp (en op een sappige muil van het geil konijn)?

Terloops.
Je weet toch dat welbewust in het verkeerde katern posten strafpunten kost?
Of heeft het muilen, neuken en verkrachten van vrouwen door politici toch iets met politiek te maken?

Hypochonder 9 april 2015 12:01

Termont had onmiddellijk een erectie. De slons van dienst werd dit niet gewaar, zijn pens hing er voor.

dalibor 9 april 2015 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7608461)
Termont had onmiddellijk een erectie. De slons van dienst werd dit niet gewaar, zijn pens hing er voor.

Wat waren uw deskundige vaststellingen bij d'haese?

Pandareus 9 april 2015 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image (Bericht 7608413)

Uiteraard. Termont is veel bekender, zal dus ongetwijfeld veeel meer reactie op komen.

Pandareus 9 april 2015 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7608459)
Voor zover je het zélf schrijft ZIJN de twee genoemde burgemeesters al slachtoffers/gelukkigen.

Wat is de bedoeling eigenlijk Peterke?
D'haese was het eerste "slachtoffer" van dat geil konijn (juni vorig jaar) dus mag het Termont ( april 2015) ook niet kwalijk genomen worden?

Of ben je jaloers op de "gelukkigen"?
Maak je zelf geen kans op een burgemeesterssjerp (en op een sappige muil van het geil konijn)?

Terloops.
Je weet toch dat welbewust in het verkeerde katern posten strafpunten kost?
Of heeft het muilen, neuken en verkrachten van vrouwen door politici toch iets met politiek te maken?

Heb ik iets gemist knuppeltje ? Beslis jij hier vanaf nu wat kan en wat niet kan ?

Hypochonder 9 april 2015 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 7608463)
Wat waren uw deskundige vaststellingen bij d'haese?

Burgemeester D'haese kon er niks aan doen, dat wijf heeft hem in de val gelokt. Termont stak zijn dikke kop opzettelijk naar voor, had er niet zoveel volk bijgestaan dan had hij een Stevaertje gedaan.

Pandareus 9 april 2015 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7608461)

Ook daarin loop een parallel : D'haese heeft een even dikke pens.

Xenophon 9 april 2015 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7608473)
Burgemeester D'haese kon er niks aan doen, dat wijf heeft hem in de val gelokt. Termont stak zijn dikke kop opzettelijk naar voor, had er niet zoveel volk bijgestaan dan had hij een Stevaertje gedaan.

Als beste burgemeester van Gent heeft hij het recht daartoe.

dalibor 9 april 2015 12:15

Citaat:

Ik heb in geen van beide gevallen de bewegende beelden bekeken, dus ga geen voorbarige conclusies trekken. Christophe hoeft niet zo benepen te doen. Zeker in Aalst wordt een publieke tongzoen als zeer gewoon ervaren.

Pandareus 9 april 2015 12:15

Citaat:

Was je erbij daar in Aalst ? Of fantaseer je er maar op los ?

Knuppel 9 april 2015 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7608472)
Heb ik iets gemist knuppeltje ? Beslis jij hier vanaf nu wat kan en wat niet kan ?

Ik beslis niet of het gemuil van een geil konijn in Politiek Binnenland thuishoort, maar ik weet wel dat er draden voor minder naar de koeien en kalverenwei verplaatst worden, alsook wat het forumregelement zegt in verband met verkeerd geposte draden.

Politiek is ook vaak niet meer dan wat "gemuil" in de marge, daar niet van, maar het soort gemuil dat jij hier neerpoot kan ik moeilijk binnenlandse politiek noemen.

Spitting Image 9 april 2015 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7608496)
Ik beslis niet of het gemuil van een geil konijn in Politiek Binnenland thuishoort, maar ik weet wel dat er draden voor minder naar de koeien en kalverenwei verplaatst worden, alsook wat het forumregelement zegt in verband met verkeerd geposte draden.

Politiek is ook vaak niet meer dan wat "gemuil" in de marge, daar niet van, maar het soort gemuil dat jij hier neerpoot kan ik moeilijk binnenlandse politiek noemen.

Ik begrijp het ook niet. Dit zijn faits divers.

Pandareus 9 april 2015 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7608496)

Twee feiten, vergelijkbaar, met bekende politici en ze halen er in de twee gevallen de headlines van de krant mee. Geen binnenlandse politiek zeg je ?

Pandareus 9 april 2015 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7608478)
Als beste burgemeester van Gent heeft hij het recht daartoe.

Daniël en Christoph hebben dat niet nodig : de vrouwen komen zelf op hen af.

Spitting Image 9 april 2015 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7608501)
Twee feiten, vergelijkbaar, met bekende politici en ze halen er in de twee gevallen de headlines van de krant mee. Geen binnenlandse politiek zeg je ?

Wat is er politiek aan 'muilen'?

Knuppel 9 april 2015 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7608484)
Was je erbij daar in Aalst ? Of fantaseer je er maar op los ?

Ik weet niet hoe de Gentenaars dat zien, maar in de stad van de voil Jeanetten wordt er volgens mij niet zwaar getild aan een burgemeester die zich de publiekelijke tongkus van een geil konijn laat welgevallen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be