![]() |
Rechtse N-VA regering laat intercommunales belasting betalen
Goed plan zou je denken.
Maar die komen het gewoon terughalen bij de consument. http://deredactie.be/permalink/1.2299419 Dank u N-VA ! |
Tiens. Ik wist niet dat Minister van Energie, Marie-Christine Marghem tot de N-VA behoorde.
|
correctie: pure intercommunales gaan niet belast worden. Enkel intercommunales die ook extra commerciele activiteiten ontwikkelen gaan belast worden.
Er zitten er daar nogal veel tussen die door sossen bestuurd worden :lol: |
Twee reacties en twee keer gaat Henri af als een gieter.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie gaat hier af als een gieter denkt u ? |
Citaat:
Er is een heeel groot verschil : belastingverhoging onder Michel 1 : noodzakelijke ingreep, 't is de fout van de sossen, we kunnen niet anders en het is voor het herstel van het land. belastingverhoging onder EDR 1 : maatregel van een franstalige communistische belastingregering. Gericht tegen iedereen die werkt, spaart, onderneemt. Duidelijk toch ? :mrgreen: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Over de sossenhypocrisie zwijgt hij zedelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Henri heeft gelijk. Dat bedoelde je toch? |
Citaat:
Doch geen Hollandse :magniet: |
Citaat:
Er viel me wel op dat twee belgicisten van een totaal verschillend intellectueel niveau toch mekaars evenbeeld kunnen zijn wat betreft de .....heu...."Belgische" politiek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
N-AW (Nouvelle Alliance Wallonne) Wellicht hadden ze dan een paar postjes meer ? Want postjes is blijkbaar het allerhoogste goed. |
Citaat:
Een regering echter waarin veel meer dan de helft van de leden liberalen zijn, waarvan de premier een liberaal is, alsook de minister van energie, dat kan bezwaarlijk een N-VA-regering genoemd worden. D�*�*r gaat het om. Ook jij weet dat. Henri heeft dus géén gelijk vermits er geen N-VA-regering is. Ik krijg wél gelijk met mijn voorspelling dat de N-VA als enige partij voor alles en nog wat verantwoordelijk zou worden gesteld. En Pandareus en Henri trekken als een Siamese tweeling aan hetzelfde leugenachtige zeel. Ik had een hogere dunk van jou. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be