![]() |
Een Blokker telt amper 300 genen meer dan een gewone muis.
De Mens -dus ook een Blokker- telt amper 300 genen meer dan een gewone muis. Tijdens een onderzoek naar de genetische code van de mens ontdekten wetenschappers dat de mens veel minder genen heeft dan eerder werd gedacht.
Na telling bleek dat de mens uiteindelijk maar aan 30 000 genen kwam, nauwelijks 300 meer dan een muis, en 4000 meer dan een plant. Karel Ditler zou er zelfs 8.000 minder hebben dan een gewone cactus. :) In vele gevallen merkten we dat mensen exact dezelfde genen hebben als RATTEN, muizen, honden, katten en zelfs fruitvliegen. Dit zou betekenen dat de mens niet genoeg genen heeft om een gedragspatroon te ontwikkelen en dat onze omgeving bepalend is voor de ontwikkeling van bijvoorbeeld onze sexuele geaardheid of POLITIEKE VOORKEUR. Straffe kost dus. En ik die al maanden tevergeefs mijn hersenen pijnig op de talrijke hints die mij door Darwin, sun$$hine, betweter, radicaal en andere neonazi's op dit forum werden aangereikt, om toch maar de associatie tussen erfelijkheid, kolonialisme, ratten en politieke voorkeur te begrijpen. :-P De wetenschap levert hiermede eindelijk het bewijs af dat wij in feite met eenzelfde aantal genen als de gewone huisrat, het voor de rest moeten hebben van het verschil dat ligt in de manier waarop menselijke genen reageren op prikkels uit hun omgeving. Menselijke genen zijn lichtjes anders geschikt zodat we verschillend reageren op bepaalde prikkels. Da's 'teen en 'taander' ! ;) note: een piano, vers gehakt uit een Amerikaanse Sequoia http://www.nps.gov/seki/shrm_pic.htm bevat ongeveer 87000 genen ! |
Persoonlijke aanvallen op minderheden !
Koetjes en Kalfjes ! Tijd dat het vlug maandag is, kan Pianola naar meneer de doktoor voor de anti-wanen pilletjes en dan wat Holocausttoertjes in treintje maken in de hoop dat de spastische SPA nazi tijden terug komen. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie daar geen 'mens' staan maar uitsluitend Blokkers. |
25% van onze persoonlijkheid wordt gevormd door het ons omringende milieu...
Ik vrees dat veel Blokstemmers (daarom nog geen Blokkers) gevormd werden en worden door de fratsen van de politieke cultuur...:-( |
Waarom is dit Politiek? En wat is je punt? Toch niet dat we "allemaal hetzelfde zijn"? :roll:
|
Citaat:
Een parasiet heeft immers geen genen nodig om een gedragspatroon te ontwikkelen dat bepalend is voor de ontwikkeling van bijvoorbeeld voedsel bemachtigen. :lol: |
Citaat:
|
Piano heeft evenveel genen als een Vlaams Blokker :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*dubbel*
|
Piano en de bubbertjes: toch maar oppassen, nu de antidiscriminatiewet ook voor politieke overtuiging geldt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad, maar zij zijn een beetje voorzichtiger met hun racistisch taalgebruik. Zo gauw als we genoeg bewijsmateriaal hebben, zullen ook in het geval van FDF een klacht overwegen. Iedereen gelijk voor de wet.
|
Citaat:
|
Citaat:
zonder er veel schade van te ondervinden.8) |
onze Jodenvriend is weer bezig :roll:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be