![]() |
Leeft Steve Stevaert nog
En daar zat hij dan op een terrasje , Steve Stevaert , 30 jaar jonger mits facelift .
Niemand in ons dorp kende hem , hij bestudeerde plannen , het groen was voor de aanplant het rood voor de buslijnen . De rest van zijn plannen mocht niemand inkijken , was het de voorbereiding van zijn verkrachtingszaak . Wie zegt dat het lijk in het kanaal van Steve Stunt was , ze vonden hem , een kwartier nadien was het Steve Stunt , zonder DNA analyse . |
Misschien zit hij in Cuba.
|
Ik geloofde het niet,maar vanavond zag ik hem een terasje doen met lady Di,Elvis en Hitler.
|
Citaat:
Toen die 30 jarige daar weg ging zong hij , ik gaaa teruug naaar Hasseeelt . Voor mij is dat verdacht . |
Citaat:
|
Stijven Stunt verzoop in water, verbrandde in vuur en wat overbleef van hem ligt onder de grond.
Al de rest is lucht. |
Citaat:
![]() |
Stevaert zorgt alvast altijd voor een feestje: nu kunnen we allemaal samen dansen op zijn graf. Een goede sos is een dode sos
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bart ziet er nog braafkens uit . Wat een nerd . |
Citaat:
Stevaert is de pijp uit en zal nooit meer eten. En Henri krijgt een erectie omdat hij Pen en De Wever in een draad over over dooie Stevaert heeft kunnen smokkelen. |
Citaat:
Hoofdzaak is dat hij De Wever nog eens aan Le Pen kon linken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Make my day, en zeg dat het een sos was. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be