![]() |
Amerikaanse Presidentsverkiezingen 2016
Wat al enkele jaren in de lucht hing is nu formeel: Hillary Clinton doet, net als 8 jaar geleden, een gooi naar het witte huis. Daarmee is de race naar het oval office in een stroomversnelling terechtgekomen. Tijd voor een thread dus.
Geen enkele democraat durft in de arena stappen tegen de Koningin van Capitol Hill. Staat er toch nog iemand op die haar plannen fnuikt, zoals Obama bij haar vorige poging? Is ze te schandaalgevoelig, met de e-mailheisa als voorlopige hoogtepunt? Wie wordt haar uitdager? Ligt de toekomst van de GOP bij haar extreme vleugel, zoals veel analisten beweren. Of wordt het een game of thrones, met de derde telg uit de Bush-dynasty die revanche wil voor de nederlaag van zijn vader tegen Bill? |
Rand Paul vergeten in de enquête
|
Het wordt eens tijd dat een Indiaan een gooi naar het witte huis doet.
|
Meer dan één keuzemogelijkheid was beter geweest, er zijn verschillende kandidaten die voor mij kunnen.
Eigenlijk is alles beter dan Obama, grootste flop ooit. Citaat:
|
Alleen Sarah.
|
Ik wacht nog een tijde af totdat we meer zicht hebben op het deelnemersveld.
Er zijn er bij die ik trouwens niet ken. Sarah, daar vrees ik wat voor Drukazz. Lijkt er op dat ze zich geen kandidaat zal stellen, of vergis ik me in haar doorzettingsvermogen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Laat bij de GOP de extremisten maar het voortouw nemen. Die zijn op de feitelijke kiesdag toch kansloos dus wens ik hen nu zo veel mogelijk kiesmannen toe. Hoe gekker hoe beter. Liefst van al een gestoorde tante als sarah palin, en als dat niet kan liefst een televisie predikant of zo. Jeb Bush zou wat dat betreft een slechte keuze zijn : hij heeft net als domme George het charisma van een natte dweil, maar kan in tegenstelling tot domme george wel normaal praten en debat voeren. Ook is hij in tegenstelling tot stupid george wel intelligent. Alle redenen dus om te hopen dat hij het zeker niet haalt. Wat we eigenlijk nodig hebben is een Sarah Palin die zich nog eens laat filmen terwijl ze een hert doodschiet en dan jubelt van plezier, of haar domheid etaleert door het over verkeerde landen te hebben als ze eens iets uit de wereldpolitiek wil becommentariëren. |
Citaat:
|
Citaat:
En bij de Democraten zijt ge Elizabeth Warren vergeten. Weet ge eigenlijk wel waarover ge een enquête zijt begonnen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jesse Ventura staat ook niet in het lijstje
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be