![]() |
N-VA parlementslid Manuella Van Weerde met hoofddoek in radicale Moshinien-moskee
|
Wat doet die daar?
Krijgt ze koranles? |
ik dacht dat de haren niet zichtbaar mochten zijn!
|
Dewinter is weer een uit op sensatie....
Zo radicaal zijn ze niet, want ze draagt de hoofddoek op een nogal "Iraanse manier"... |
Wel, wel, wel, een nieuwe storm in een glas water.
En dan nog in gang gezet door Demper ! ! ! (Of is het foto-shop ?) |
Ik vermoed dat ondertussen vriend en vijand uitkijkt naar de nieuwe actie/tweet/post/... van PhDW.
De vijand gniffelt terwijl de vrienden zichzelf een facial ejaculeren. |
Zit die ook al bij de N-VA?
|
Toen onze reisgroep de Blauwe Moskee in Istanbul bezocht, hebben wij ook allemaal onze schoenen uitgedaan.
|
Het is duidelijk dat die vrouw daar geen toevallige bezoekster was.
De vraag blijft wat ze daar deed. |
Citaat:
|
Citaat:
Manuella het wringertje ... Van betaalde snoepreisjes jarenlang voor Vlaanderen Vakantieland richting snoepmandaatjes in het Vlaams Parlement. De Nieuw Vlaamse Arrivistenbond is echt een magneet voor alle opportunistische nijpers en grijpers ten lande! |
Citaat:
|
Wat sommige NVA-ers allemaal doen om in de kijker te komen. :-(
|
Liever wat marginaal gaan betogen met Pegida, denk ik.
"wij zijn het volk!!!!!" |
Citaat:
Zeker met de fratsen van IS ginds in 't MO - letterlijk uitvoerend wat 't haatboek voorschrijft - in 't achterhoofd. Marginaler bestaat gewoon niet. |
Leuke job, voltijds de sociale media afschuimen op zoek naar politici die - o schande - contact hebben met moslims.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat komt waarschijnlijk omdat haar politiek gewicht zo enorm is. Elke maand de wedde opstrijken, dat is het zowat zeker.;-) |
[quote=Knuppel;7613549]Het is duidelijk dat die vrouw daar geen toevallige bezoekster was.
Citaat:
op zoek naar een bruine lul een lange hevige stoot... blanke hoeren op jacht .... 8-) |
Had ze bij een synagoge geweest, geen vuiltje aan de lucht.
:-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be