![]() |
Pleeg jij kleine diefstallen, zoals hier in dit restaurant ?
Ik vind het schandalig.
Is dat de hedendaagse maatschappij en zijn dat onze normen en waarden ? Als je zo'n souvenir leuk vindt, dan vraag je hoeveel het kost. titel: Restaurant pikt ludiek in op diefstallen link: http://www.gva.be/cnt/dmf20150413_01...9b8264a540a05c Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn keuze staat er niet:
"het is te genant om gepakt te worden, dus doe ik het niet". |
Neen. Als ik bestek of wat anders leuk vind, zal ik wel eens vragen waar ik het kan vinden, maar studentenstreken ben ik wel ontgroeid. Glazen koop ik gewoon bij de drankencentrale (of in een 2e handswinkel aan spotprijzen). Waarom zou je trouwens wat stelen uit je favoriete restaurant?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Begrijpend lezen, ken je dat? Indien je een koffie betaald hebt, zijn "het koekske" en het "melkske" in de prijs begrepen. Dan heb je het volste recht om dat mee naar huis te nemen. |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens de wet mogen deze suikertjes en melkjes niet meer hergebruikt worden voor een volgende klant en moeten ze worden weggegooid. Je kan ze dus beter meenemen om iemand nog een plezier mee te doen. |
Rudy moet altijd moeilijk doen he.....man-man
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik laat het koekje en de melk liggen , en neem de tas & lepel mee ;)
Wanneer ingepakt: Ik voel meestal of het koekjes met chocola zijn , die neem ik mee , en leg ze thuis in mijn koekjesmand , handig als ik bezoek krijg :) Tja , die koekjes & suiker & melk zijn bij de koffie inbegrepen :) Hetzelfde bij minute soup , het soubrybeschuitje :) Of eten , wat je niet op krijgt , vragen of ze't willen inpakken !! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en anders , yep , gore freaky tupperware :lol: Bwa , voor de rest , bwa .... :) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be