![]() |
Voor welke belangrijke beslissingen raadpleegt u eerst de sterren?
Nu de mensheid met de dag zotter wordt vrees ik dat men binnenkort weer volop de sterren gaat raadplegen alvorens belangrijke beslissingen te nemen.
Voor welke beslissingen raadpleegt u eerst het firmament? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een mooie sterrenhemel inspireert. Maar geeft geen antwoorden.
|
Als ik 's avonds als het donker is de deur uitga en me afvraag of ik best een paraplu meeneem.
|
Of het een geschikte avond is voor astrofotografie.
|
Voor het rimmen.
|
Citaat:
|
Bij de beslissing of we buiten gaan gangbangen of toch maar binnen.
|
Citaat:
Ik een 110 mm Newton met zelf geslepen hoofdspiegel. |
Voor langetermijnbeslissingen voornamelijk.
Als ik geld op zo'n manier wil investeren dat ik er over 20 jaar pas wat aan heb is het wel handig om even te hyperphonen met 61 Cygni Ba of ze toevallig zo het afgelopen decennium ongeveer de doodslaser nog hebben afgevuurd of van plan zijn dat de komende tijd te doen. Zo ja dan is het gewoon zonde natuurlijk. Vanavond zou het relatief goed weer moeten zijn en ik kom buiten de stad, ik ga dus eens kijken of ik visueel contact met ze kan leggen. (En nee, ik heb geen kijker, zelfs geen verrekijker binnen het grijpen.) |
Citaat:
Ik heb een 200mm SCT. Ben nu een digitale spiegelreflex aan het ontmantelen om de infraroorfilter er uit te slopen. |
![]() |
Als ze op mijne smikkel kloppen , zie ik sterrekes ,
en daaruit beslis ik links of rechts ga vallen :D |
Citaat:
|
Ik ben mijn 3 wensen nog aan het overwegen.
Ik heb er al 3 beslist, maar voor ik ze permanent uitwens wil ik het nog eens goed overwegen. |
Wanneer ik wil slapen:
Een vrijgezel die gaat pas slapen, als ie alle sterren heeft gezien !! :D Nou .... |
Kleren kopen, kapsel, koken, dansen, parfum, ... .
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be