Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Verband besnijdenis & verkrachtingsmilities. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=217620)

Gelukkoos 19 april 2015 12:48

Verband besnijdenis & verkrachtingsmilities.

Het staat vast dat IS en Boko Haram rooft en verkracht.

Welnu : Een man zijn driften worden veroorzaakt door het hormoon testosteron. Na de ejaculatie is hij weer een poosje rustig.

Maar anderzijds heb ik ook vernomen dat een besnijdenis eeltvorming en impotentie in de hand werkt.
Anderen ontkennen dit uit schaamte.
Met andere woorden het lukt dus niet meer, terwijl hij/zij dan met die hoge testosteronspiegel en bijbehorende driften blijft zitten.

Met andere woorden deze mensen worden dus W I L D !!

Men moet ook niet afkomen dat besnijdenis hygiƫnischer is.
Men heeft daar ook reeds lang zeep (Aleppo zeep bijvoorbeeld) :
http://www.anthemis.nl/Aleppozeep.htm
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...-alepzeep.html

circe 19 april 2015 13:37

ge zegt daar zoiets.

Hoeveel minuten moet hij pompen met zijn verharde eeltige eikel om nog iets te voelen?

en neen: moeder vuyst komt bij moslims niet op bezoek, lastig zonder velletje.

Ge zoudt er nog compassie mee krijgen.

Gelukkoos 19 april 2015 14:28

-En bij jeugdige huwelijken lukt het nog juist. Bij de iets meer normale moslims dan.
-En een eigen slaapkamer hebben ze ook niet.
Een tent om te masturberen zou een oplossing zijn,
of te wel doen ze het s'nachts in hun eentje ??

Guinevere 19 april 2015 14:34

Zever. Er is geen verband tussen besnijdenissen en verkrachtingen.

circe 19 april 2015 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gelukkoos (Bericht 7621377)
-En bij jeugdige huwelijken lukt het nog juist. Bij de iets meer normale moslims dan.
-En een eigen slaapkamer hebben ze ook niet.
Een tent om te masturberen zou een oplossing zijn,
of te wel doen ze het s'nachts in hun eentje ??

een turk heeft me toch eens uitgelegd dat masturberen zonder velletje en met een eeltige hand nu niet bepaald een pretje is. Vandaar het succes van de geiten en schapen misschien?

circe 19 april 2015 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7621387)
Zever. Er is geen verband tussen besnijdenissen en verkrachtingen.

daar, de eeuwige maagd gaat het ons eens komen vertellen. Wedden dat ze nog nooit een besneden piemel heeft gezien in het echt? Laat staan in erectie?

Indomitable 19 april 2015 15:53

Best wetenswaardig stukje:
Rape and circumcision, a high correlation (updated 12.01.2014)

C2C 19 april 2015 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gelukkoos (Bericht 7621242)
Het staat vast dat IS en Boko Haram rooft en verkracht.

Welnu : Een man zijn driften worden veroorzaakt door het hormoon testosteron. Na de ejaculatie is hij weer een poosje rustig.

Maar anderzijds heb ik ook vernomen dat een besnijdenis eeltvorming en impotentie in de hand werkt.
Anderen ontkennen dit uit schaamte.
Met andere woorden het lukt dus niet meer, terwijl hij/zij dan met die hoge testosteronspiegel en bijbehorende driften blijft zitten.

Met andere woorden deze mensen worden dus W I L D !!

Men moet ook niet afkomen dat besnijdenis hygiƫnischer is.
Men heeft daar ook reeds lang zeep (Aleppo zeep bijvoorbeeld) :
http://www.anthemis.nl/Aleppozeep.htm
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...-alepzeep.html

Ik vind dat alle besneden mannen van deze aardbei mogen uitgeroeid worden. De voordelen zijn legio:

1. het gaat om islamieten, joden en amerikanen -- iedereen is het er toch ongeveer over eens dat we die beter kwijt dan rijk zijn

2. dat bevrijdt voor ons ongeveer 1.5 miljard lekkere wijven met een tintje

3. het is gemakkelijk die mannen te identificeren: broek af en dan kogel of niet

Mijn persoonlijke mening.

Nietzsche 19 april 2015 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7621470)
daar, de eeuwige maagd gaat het ons eens komen vertellen. Wedden dat ze nog nooit een besneden piemel heeft gezien in het echt? Laat staan in erectie?

Mens, doe niet zo stoer.

Er is inderdaad geen verband tussen besnijdenissen en verkrachting. Wel? toon mij eens de onderzoeken aan.

Nietzsche 19 april 2015 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 7621833)
Ik vind dat alle besneden mannen van deze aardbei mogen uitgeroeid worden. De voordelen zijn legio:

1. het gaat om islamieten, joden en amerikanen -- iedereen is het er toch ongeveer over eens dat we die beter kwijt dan rijk zijn

3. het is gemakkelijk die mannen te identificeren: broek af en dan kogel of niet

Nounounounounou

vlaams realist 19 april 2015 20:34

Citaat:

Oeps , mijn voorhuid is losgescheurd bij een vrijpartij aan m'n 18 .
Niet leuk , en heel bloederig . Krijg ik dan ook de kogel ?
Langs de andere kant , onbesneden mannen die besneden mannen de kogel geven is een bijna onbestaand fenomeen . Dit in tegenstelling tot besneden mannen die onbesneden mannen onthoofden met een bot mes .
Mijn overlevingskansen liggen dus beter dan de jouwe .:lol:

Gelukkoos 19 april 2015 20:47

Citaat:

Met de beest uithangen los je ook niks op.

Ooit gehoord van Kosmopolitisme, en autonomie van het individu.

Het is wel zo dat de onzin in de wereld, de autonomie plus Kosmopolitisme tegenwerken !!

vlaams realist 19 april 2015 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gelukkoos (Bericht 7621961)
Met de beest uithangen los je ook niks op.

Ooit gehoord van Kosmopolitisme, en autonomie van het individu.

Het is wel zo dat de onzin in de wereld, de autonomie plus Kosmopolitisme tegenwerken !!

Good shit man .

Zeus 19 april 2015 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7621467)
een turk heeft me toch eens uitgelegd dat masturberen zonder velletje en met een eeltige hand nu niet bepaald een pretje is. Vandaar het succes van de geiten en schapen misschien?

Ooit al van glijmiddel gehoord?

cookie monster 19 april 2015 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7621467)

Damn , way 2 much details :? :?

cookie monster 19 april 2015 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7622065)
Ooit al van glijmiddel gehoord?

Holy fuck , that's way to pukable 8O 8O

Nietzsche 19 april 2015 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7621977)
Good shit man .

vooral schattig

alice 19 april 2015 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7622127)
vooral schattig

:lol:
Nu die verkrachtingen als oorlogswapen, hebben te maken met macht, en jezelf voortplanten in de buik van de vijand. Het gaat dus niet over geilheid, maar verkrachting als oorlogswapen, snap niet dat mensen dit niet eens doorhebben en over besnijdenissen zagen.

Nietzsche 19 april 2015 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 7622131)
:lol:
Nu die verkrachtingen als oorlogswapen, hebben te maken met macht, en jezelf voortplanten in de buik van de vijand. Het gaat dus niet over geilheid, maar verkrachting als oorlogswapen, snap niet dat mensen dit niet eens doorhebben en over besnijdenissen zagen.

Niet helemaal correct, uiteraard. Zolang een verkrachter verkracht met zijn eigen materiaal, komt geilheid er wel bij kijken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be