Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   DNA-profiel Marokkaan komt voor 99,9 % overeen met dat van een mensaap. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=21768)

Attiladehun 11 oktober 2004 10:10

DNA-profiel Marokkaan komt voor 99,9 % overeen met dat van een mensaap.

Het is bewezen dat het DNA van een mens (dus ook van een Marokkaan) slechts zeer weinig verschilt met dat van de mensapen.
Dat verklaart natuurlijk veel...

snoodaard 11 oktober 2004 11:47

het DNA van een mens is voor 25% gelijk aan dat van een worm.Daarom eis ik dat elke 4 wormen bij de volgende verkiezing 1 stem mogen uitbrengen!

Raven 11 oktober 2004 12:40

eieren en suiker komen voor in de meeste degen. Bijgevolg is het merendeel van de taarten, wafels, broden, sandwiches, wel voor een flink stuk gemeenschappelijk.

Bruno232 11 oktober 2004 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven
eieren en suiker komen voor in de meeste degen. Bijgevolg is het merendeel van de taarten, wafels, broden, sandwiches, wel voor een flink stuk gemeenschappelijk.

U bent, gezien uw humor, ongetwijfeld Vlaams-nationaal?;-)

Darwin 11 oktober 2004 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Het is bewezen dat het DNA van een mens (dus ook van een Marokkaan) slechts zeer weinig verschilt met dat van de mensapen.

Dat de culturele verschillen tussen de mensen veel groter zijn dan de genetische heb ik tot mijn eigen verbazing in mijn eigen geval meermaals moeten vaststellen.

Zo voel ik mij veel verwanter met een westerse Aziaat dan met een islamitische Turk of Marokkaan.

Een van mijn beste vrienden is Marokkaans, maar had die niet gezegd dat die van Marokkaanse afkomst was had ik het nooit geweten. Die heeft ondanks immense druk van thuis uit toch zowat voor de 100% voor onze samenlevingswijze gekozen.

Grieken en Turken zijn genetisch zowat identiek, maar qua gelaatsuitdrukking en lichaamstaal zijn de verschillen hemelsbreed. Allemaal het resultaat van conditionnering door de cultuur.

Ook bij ons zijn de verschillen tussen mensen die bvb een universitaire opleiding hebben genoten en zij dit dit niet hebben vaak heel duidelijk merkbaar aan hun taalgebruik, gebruik van sociale codes, houding etc. Je merkt dat op de univ hoe snel jongeren op nauwelijks een jaar tijd vaak helemaal veranderen van attitude.

Als je dus al vanaf je eerste levensjaren anders geconditionneerd wordt zullen de verschillen enkel groter zijn.

Lincoln 11 oktober 2004 15:46

Hoort deze tread niet in de k&k ?!

Het Skill Effect 12 oktober 2004 19:54

Dan verschilt een mensaap meer met jou, Atillade...

Jonas Elossov 17 oktober 2004 02:45

Citaat:

Ja, ik zal zelfs nog meer zeggen, het DNA is gelijk. Een bonobo verschilt wetenschappelijk evenveel met een chimpansee als met de mens... een mens is een mensaap, Jij en ik behoren tot de familie van de mensapen, dan is het ook niet moeilijk dat de mens een DNA heeft dat gelijk is aan dat van mensapen, aangezien de Homo sapiens zelf een mensaap is...

PAJOT 17 oktober 2004 09:44

Allez, dan behoren de bonobo en de chimpansee voortaan ook tot het ras "mens"? :-P

luc broes 17 oktober 2004 10:19

Citaat:

Beste fijngevoelige, mogelijk verschilt jouw DNA helemaal niet.
Wat denk je nu te bereiken met dergelijke wansmakelijke beledigingen?

Suits You, Sir! 21 oktober 2004 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Dat de culturele verschillen tussen de mensen veel groter zijn dan de genetische heb ik tot mijn eigen verbazing in mijn eigen geval meermaals moeten vaststellen.

Zo voel ik mij veel verwanter met een westerse Aziaat dan met een islamitische Turk of Marokkaan.

Een van mijn beste vrienden is Marokkaans, maar had die niet gezegd dat die van Marokkaanse afkomst was had ik het nooit geweten. Die heeft ondanks immense druk van thuis uit toch zowat voor de 100% voor onze samenlevingswijze gekozen.

Grieken en Turken zijn genetisch zowat identiek, maar qua gelaatsuitdrukking en lichaamstaal zijn de verschillen hemelsbreed. Allemaal het resultaat van conditionnering door de cultuur.

Ook bij ons zijn de verschillen tussen mensen die bvb een universitaire opleiding hebben genoten en zij dit dit niet hebben vaak heel duidelijk merkbaar aan hun taalgebruik, gebruik van sociale codes, houding etc. Je merkt dat op de univ hoe snel jongeren op nauwelijks een jaar tijd vaak helemaal veranderen van attitude.

Als je dus al vanaf je eerste levensjaren anders geconditionneerd wordt zullen de verschillen enkel groter zijn.

Ben je nog altijd niet aan het overwegen je nick te veranderen?

CyberpunX 21 oktober 2004 13:12

Citaat:

mja - uw komt blijkbaar 100 % overeen.

Ge zijt wel den eerste aap da k weet da kan typen. Hop! Nar t circus!

Koenraad Maesschalck 21 oktober 2004 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
het DNA van een mens is voor 25% gelijk aan dat van een worm.Daarom eis ik dat elke 4 wormen bij de volgende verkiezing 1 stem mogen uitbrengen!

:rofl:

Attiladehun 21 oktober 2004 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Beste fijngevoelige, mogelijk verschilt jouw DNA helemaal niet.
Wat denk je nu te bereiken met dergelijke wansmakelijke beledigingen?

Zozo? Wansmakelijk? Dit was louter een ironische echo op een eerdere thread in dit forum, maar dan gericht tegen VB'ers. U bent wel zeer discriminatoir, als u het mij vraagt? En ironie is blijkbaar niet aan u besteed. Een duidelijk teken dat u tot de kaste van de 'intellektuelen' behoort, die zich wentelen in de pels van het huidige establishment.Proficiat!

Attiladehun 21 oktober 2004 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX
mja - uw komt blijkbaar 100 % overeen.

Ge zijt wel den eerste aap da k weet da kan typen. Hop! Nar t circus!

Onnozelaar...

CyberpunX 21 oktober 2004 17:18

Citaat:

Onnozelaar...

Yeah - I know. I still make more sense then some people here though :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be