![]() |
Het blanke ras is het wreedste en meest inpalmende ter Aarde ...
Wie heeft destijds de USA, Canada, Zuid-Afrika, Australië, Nieuw-Zeeland .. noem maar op, ingepalmd, de plaatselijke bevolking uitgemoord, onderdrukt, gepatronizeerd, onder de knoet gehouden ... jawel, het blanke ras ....
En dan nu huilie huilie doen over de multi-cul, de islam en andere racistische gemotiveerde blabla :roll::roll: Face it, blanken hebben eeuwen aan een stuk de rest van de wereld misbruikt, geplunderd en uitgebuit. Now it's payback time :evil: Yeahhhhhh! :x:x:x:x:x:x !!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hebben ze uw uitkering afgepakt?
|
De mens is een beest. Leer ermee leven.
|
Als de Indianen vroeger strengere immigratieregels hadden opgesteld, dan zaten ze nu niet in dit schuitje.
Wat moeten we hieruit leren? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Racistje !!! |
https://youtu.be/wuDx6_PLIVk
Citaat:
|
Er is een mogelijkheid dat alle mensenrassen en alle volkeren even wreed uit de hoek kunnen komen.
Wat wel is: het West-Europese had op een zeker ogenblik een flinke voorsprong op een aantal vlakken, waardoor kolonisatie op grote schaal mogelijk werd. Geen fraaie bladzijden uit onze geschiedenis; maar alles gebeurde in een niet zo fraai tijdsbestek. Wij hebben inmiddels de Verlichting doorgemaakt (of zijn het een beetje aan het doormaken). En ik denk dat de islam dat een beetje komt dwarsbomen ... . |
Citaat:
Citaat:
Als ik rijk word door een ander uit te buiten ipv er eerlijke (ruil-)handel mee te drijven, dan moet ik niet al teveel zagen over wat die andere me "extra" kan kosten. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De VS-kolonie en Rusland hebben trouwens ooit nog gevochten om het bewind over Korea, wat de opsplitsing tussen Noord en Zuid veroorzaakte. Verwachten ze daar een medaille voor ofzo? En echt geen aandacht besteden aan foutieve beweringen als "onze kosten" en shit. |
Hiërarchie moet er nu eenmaal zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
No shit. |
Citaat:
. |
Citaat:
En wie een put graaft voor een ander... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be