Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Het is begonnen, de oorlog van de EU tegen Israel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=217684)

Eliyahu 21 april 2015 05:18

Het is begonnen, de oorlog van de EU tegen Israel

Bs'd

Het is weer "Kauft nicht bei Juden" in de eu:

Eerst worden de joodse produkten voorzien van een gele ster, daarna de joden, daarna begint het verbranden van joden:

http://www.ynetnews.com/articles/0,7...648090,00.html

Foreign ministers from 16 European Union countries addressed EU foreign policy chief Federica Mogherini, asking her to forward the process of labeling goods and products manufactured in Israeli settlements and sold in Europe as such, Israeli daily Haaretz reported Thursday.

Foreign ministers from France, Britain, Spain, Italy, Belgium, Sweden, Malta, Austria, Ireland, Portugal, Slovenia, Hungary, Finland, Denmark, the Netherlands and Luxembourg all supported the measure.

Voor degenen die denken dat het iets met internationaal recht of de zielige palestijnen te maken heeft, Marokko, wat de zuidelijke Sahara bezet houdt, dat wordt BETAALD door de eu om te mogen vissen in de territoriale wateren van het bezette gebied.

Als de eu gevraagd wordt waarom Marokko betaald wordt voor hun bezetting, en Israel geboycot, dan doet de eu er het zwijgen toe.

Hetzelfde geldt voor China wat Tibet bezet houdt, Turkije wat Cyprus bezet, en vele anderen.

Alleen de joden worden gediscrimineerd en gestraft door de eu.

Voor hoe de eu en de rest van de wereld begaan is met de palestijnen, kijk HIER.

Voor de eu wat toegeeft dat het een dubbele standaard hanteert voor de joden, kijk HIER

Dus het is weer begonnen. Na zich 70 jaar rustig gehouden te hebben tegen de joden kunnen de europeanen zich niet langer beheersen en beginnen de joden weer te discrimeneren.

Let wel, dit zijn de regeringen, niet wat verdwaalde moslims.

Het is ouderwetse puur europese jodenhaat.

Joden, let op de komende storm, verlaat Europa!

.
.
.

Indomitable 21 april 2015 07:14

Iemand een portie dadels?

Het Verzet 21 april 2015 07:17

Let maar op met dat muurtjes bouwen rond Israel. Voor je't weet komt er iemand met het idee het gewoon te laten vollopen met water.

Zeus 21 april 2015 07:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu (Bericht 7623502)
Bs'd

Dus het is weer begonnen. Na zich 70 jaar rustig gehouden te hebben tegen de joden kunnen de europeanen zich niet langer beheersen en beginnen de joden weer te discrimeneren.

Let wel, dit zijn de regeringen, niet wat verdwaalde moslims.

Het is ouderwetse puur europese jodenhaat.

Joden, let op de komende storm, verlaat Europa!

.
.
.

Luister naar uw broeder. Ga. nu. Voor het te laat is. Leve Israël!

Indomitable 21 april 2015 08:23

[IMG][/IMG]

Guinevere 21 april 2015 11:02

Israël is een kolonie die de meerderheid van de plaatselijke bevolking vijandig gezind is en zelfs uitmoordt.
Dat moet ophouden (met bestaan zelfs).

Onder leiding van welke van God's profeten probeerde/probeert men het oude Israël weer op te bouwen? Ik vrees dat de joden, zeker de zionisten, misleid zijn.

Drukazz 21 april 2015 11:09

Geen paniek Eli. Heb vertrouwen in God. Europa zal hier een zware prijs voor betalen. Net zoals nazi Duitsland een zware prijs betaald heeft voor het proberen uit te roeien van de Joden en iedereen daarvoor die het Joodse volk kwaad deed.

Klein Licht 21 april 2015 11:30

1933

2012

Eliyahu 21 april 2015 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 7623568)
Let maar op met dat muurtjes bouwen rond Israel. Voor je't weet komt er iemand met het idee het gewoon te laten vollopen met water.

Bs'd

97% van die "muur" is een hek, het water loopt er zo weer uit.

Het is alleen daar een muur waar de vredelievende arabische buren de nare gewoonte hebben om op de joden te schieten, daar is de muur een kogelvanger.

Eliyahu 21 april 2015 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7623870)
Israël is een kolonie die de meerderheid van de plaatselijke bevolking vijandig gezind is en zelfs uitmoordt.
Dat moet ophouden (met bestaan zelfs).

Onder leiding van welke van God's profeten probeerde/probeert men het oude Israël weer op te bouwen? Ik vrees dat de joden, zeker de zionisten, misleid zijn.

Bs'd

Ik vrees dat jij een vreselijke jodenhatende leugenaar bent.

Micele 21 april 2015 11:33

Bleiters.

Nietzsche 21 april 2015 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht (Bericht 7623916)
1933

2012

Als ze zich niet uit zichzelf kan aanpassen, dan word ze daarmee geholpen :-D

Indomitable 21 april 2015 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7623887)
Geen paniek Eli. Heb vertrouwen in God. Europa zal hier een zware prijs voor betalen. Net zoals nazi Duitsland een zware prijs betaald heeft voor het proberen uit te roeien van de Joden en iedereen daarvoor die het Joodse volk kwaad deed.

Pericles 21 april 2015 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu (Bericht 7623917)
Bs'd

97% van die "muur" is een hek, het water loopt er zo weer uit.

Het is alleen daar een muur waar de vredelievende arabische buren de nare gewoonte hebben om op de joden te schieten, daar is de muur een kogelvanger.

Vertel me eens waar ik bij de Joden kan kopen.
Als het nodig is koop ik daar alles.
Welke is de internationale productcode van Israël?
Geloof me ik vraag er speciaal naar in de winkel.

Eliyahu 21 april 2015 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 7623935)
[IM]http://iamthaconnect.com/wp-content/uploads/2014/03/ASS-KISSING-MONKEYS.jpg[/IMG]

Bs'd

Indomitable enkeltje negeerlijst.

Opgerot staat netjes.

Nexer 21 april 2015 12:08

Zover ik weet staat er op Joodse producten een kenmerk, net omdat het duidelijk zou zijn voor joodse kopers of het koosjer is of niet.

Eliyahu 21 april 2015 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7623939)
Vertel me eens waar ik bij de Joden kan kopen.
Als het nodig is koop ik daar alles.
Welke is de internationale productcode van Israël?
Geloof me ik vraag er speciaal naar in de winkel.

Bs'd

De barcode van Israel begint met 729.

Link: Can you determine the origin (country) of a product from the barcode ?

.
.
.

Eliyahu 21 april 2015 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nexer (Bericht 7623964)
Zover ik weet staat er op Joodse producten een kenmerk, net omdat het duidelijk zou zijn voor joodse kopers of het koosjer is of niet.

Bs'd

Dat is bijna niet bestaand in NL. Belgie weet ik niet, daar zitten veel meer joden.

Drukazz 21 april 2015 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu (Bericht 7623958)
Israel heeft nu gas, op zijn minst net zo veel olie als Saoedi Arabië, maar waarschijnlijk zit Israel op een half triljoen vaten zeer hoge kwaliteit olie, Israel heeft koper, goud, er zullen op korte termijn daar economische wonderen gaan gebeuren.

En dan wordt het de jodenhaters natuurlijk rood voor de ogen, en dan komen ze de rijkdom halen.

Wanneer gaat Israël die olie dan beginnen te verkopen?

Eliyahu 21 april 2015 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7623973)
Wanneer gaat Israël die olie dan beginnen te verkopen?

Bs'd

Een rabbijn die mij jarenlang les heeft gegeven, en die ook directeur is bij een oliemaatschappij, zei mij dat ze de olie helemaal niet gaan verkopen.

Je kan het 1 keer verkopen, krijg je geld, en dan is het weg om nooit meer terug te komen.

De rabbijn zei mij dat ze, met de enorme olievooraden als onderpand, hele goedkope leningen kunnen krijgen, omdat ze solide onderpand hebben.

En met dat geld gaan ze dan meer geld maken, onder andere door dat geld dan weer tegen een hogere rente uit te lenen, hedgefunds op te zetten, en andere dingen.

Geld verdienen dat kan je wel aan de joden overlaten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be