![]() |
Aroma's Hemel & Hel
Wat ruik je héél graag.
Welke geuren vind je walgelijk om in je neusgaten te krijgen? Mijn persoonlijke hemelse aroma's:
Mijn helse aroma's
Dat is voorlopig mijn lijstje |
hemels
Napalm 's ochtends hels boterzuur |
Hemels;
Uitlaatgassen van een tweetakt-crossmotor Tijm Een eigen scheet Hels; Natte hond Komijn Iemand anders' scheet |
Hemels:- geur van lavendel
- geur van propere mannen - vanillegeur - geur van vers gemaaid gras Hels: - geur van stinkende mannen - geur van benzine - geur van zweet - geur van koffie |
Hemels:
Citroenen en limoenen De geur van asfalt na een zomerse regenbui Hels: Hondenstront en kattenpis De vismarkt ergens in Noord-Afrika Vers gedrukte dollars |
Hemels:
Vers zweet van een vrouw die je helemaal betovert. Hels: Rotte prei. |
Ik vind het heel opvallend dat de mannelijke forummers houden van "walgelijke" geuren. Allez zeg........benzine, zweet, asfalt, uitlaatgassen enz. Bweihhhhhh. Blij dat ik een "vroowtje" ben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hemelse aroma's
Vers gebakken brood Vers gebakken (cheese)cake Vers gezette koffie Vanillesuiker CK-One op mijn pas gewassen huidje Een frisse pas gedweilde ruimte Helse aroma's Hondenpoep Natte hond Rottende vis/vlees Een super slechte adem Een vies openbaar toilet Een clochard die zich al tijden niet gewassen heeft |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De geur van de seizoenen, die mis ik wel.
|
Citaat:
De geur van een seizoen is fantastisch, en verandert zelfs naargelang het vordert. Ook in een stad is hij meer dan voldoende waarneembaar. Ik ben er dol op, maar word er tegelijkertijd steeds een beetje droef van: omdat het zo voorbijgaand is, en je weet nooit of je nog eens hetzelfde seizoen zal mogen ruiken... Hemels: vele kruiden en bloemen
|
Citaat:
Dat is het failliet van Pfizer! |
Citaat:
Niet in hartig eten. Liever niet in parfums want na een tijdje steekt het tegen. |
Hemels
|
Hemels;
Gemaaid gras Koffie Dettol Vers gebakken brood Pijpajuin ... Hels; Uitlaatgassen Cannabis Zweet Pek Adem van een dronkaard ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be