![]() |
Links denken is gestoord...
Het is officieel, links denken is 'gestoord'...
http://www.vrijspreker.nl/wp/2011/01...sche-stoornis/ Ik wist dit al langer en kan als schoolvoorbeeld, uit ervaring, Moureaux naar voor schuiven. :lol: Tegenwind graag... 8-) |
Is dat uw ochtendinspiratie? Ja duidelijk rechts.
|
Linksen zijn neurotisch of zelfs psychotisch volgens deze psychiater. Een andere toont dan weer aan binnen rechts nogal wat psychopaten te vinden zijn. En dan zwijgen we nog over al die godsdienstwaanzinnigen die je weer overal meer en meer tegenkomt. Er bestaan gewoon geen normale mensen.
|
Als centrum-rechts-overtuigde vind ik dat het linkse denken niet per sé gestoord is.
Ouderwets politiek denken, hardnekkig-extreem-ouderwets denken, in alle geledingen van het links-rechts-firmamant, is gestoord. . |
do'nt shoot the messenger...
8-) |
Ik kan me daar wel in vinden eigenlijk, meer zelfs ik vind dat we "psychisch gestoord zijn" gerust mogen toejuichen. Liever psychisch gestoord dan gewoon achterlijk, nietwaar. :D
|
linkse ideologieën zijn de kanker van de maatschappij
|
Citaat:
|
Dromerig, destructief, (lands)verraderlijk, onlogisch, haat zaaiend en agressief (zie vakbonden (stakingen) + "smerig" spel in de politiek), onrealistisch, ontkennend (wir haben es nicht gewusst -> sie haben es NIE gewusst, und werden es auch NIE wissen)... lijkt me een goede aanvulling.
. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dat artikeltje zou niet misstaan op de website 'De rechtzetting". Het is niet voor niets dat men z'n toevlucht dient te zoeken in superlatieven zoals 'top-psychiater' en 'veteraan-psychiater' alsmede een opsomming van een lange reeks van zogenaamde verwezenlijkheden. Volgende vind ik ook een goeike : Citaat:
Maar goed, ik kan best begrijpen dat sommigen spontaan zijn klaargekomen na het lezen van die onzin. |
Citaat:
|
Ololololo, grappig artikel. Het zou nog beter zijn als deze veteraan top-psychiater zou praten als een psychiater en niet als iemand die met schelden zijn politiek gelijk probeert te halen. Maar de mooiste zin is toch wel deze:
‘Als de moderne linksdenkende jammert over ingebeelde slachtoffers, tekeer gaat tegen ingebeelde schurken en boven alles probeert het leven van anderen die prima voor zichzelf kunnen zorgen te besturen, komt de neurose van de linksdenkende pijnlijk aan het licht.’ Omdat al die terroristen en die tsunami's van vluchtelingen die ons binnen een paar jaar begraven wel echt zijn en je absoluut je telefoon moet laten aftappen omdat kinderverkrachters! Rechts is inderdaad veel rationeler op dit vlak... |
Nog een geluk dat het VB-denken geen spoor van slachtofferschap bevat.
|
Citaat:
Demonchilds |
Citaat:
|
|
Citaat:
Hier is hij dan. De Deus Ex Machina, Dolf himself... :oops: |
Af en toe een stok gooien en kijken wat er uit het hoenderhok komt...
Is dat alles wat links hier tegenover kan zetten? De pianist doodschieten of de Hitlerkaart trekken? Kom jongens, tegengas graag... als je kan... 8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be