![]() |
Wat zou je doen als er morgen oorlog uitbreekt...
... in België?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vlug nog een pak aandelen kopen van FN Herstal...
|
Een cognac inschenken en een sigaar opsteken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een oorlog tussen wie dan wel ??
|
Eigenlijk zouden onze ordehandhavers daar nu al beter tegen getrained moeten worden.
Tijdens hun uren zo paar lesuren sport en gevechtsport? Als ik zo sommige troela's zien lopen, die zou mij nooit gepakt krijgen zuh ... |
Een paar ramkraken uitvoeren.
|
Een patatje oorlog?
|
Citaat:
|
Ik hou niet van een leven in een piepkleine behuizing, maar in oorlogstijd kan men niet kieskeurig zijn. Ik zou een caravan vol laden met de voorraden die ik in huis heb, mijn hondje in de auto zetten, en naar het zuiden van Spanje rijden. Er is daar plaats zat in de bergen, het is er nooit echt koud, ik heb mijn onderdak bij, en ik kook mijn potje desnoods buiten op een houtvuurtje. De gloeiende houtskool kan nog dienen voor verwarming zoals de Spanjaarden dat destijds deden: in een metalen schotel onder de tafel, een tafelkleed tot op de grond over de tafel, en dan de benen eronder. Je hele lijf wordt er warm van.
Spanje zit in de EU. Ik kan dus aan mijn spaarcentjes. Omdat het goedkoop leven zou zijn op die manier duurt het wel een tijdje voor mijn spaarrekening leeg is. Tegen die tijd is de oorlog misschien uitgevochten. |
Citaat:
|
nog rap mijn e-reader vol nieuwe boeken laden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als ik zelf gaten ga schieten dan wacht ik wel tot de omstandigheden zo zijn dat ik er mee weg geraak. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be