Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Speciale eenheden krijgen meer mensen en middelen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=217788)

Cliff Huylebroeck 23 april 2015 14:46

Speciale eenheden krijgen meer mensen en middelen

De speciale eenheden krijgen er 50 man en 15 miljoen bij.
In alle landen waar de speciale eenheden onderdeel zijn van de politie geeft dat grote problemen.
Ze plegen dan zelf aanslagen om de politiekers over te halen van hen meer geld te geven.
(In de stijl van de bende van Nijvel en zo.)
Daarom is het beter om het leger dat te laten doen.
De para's klagen trouwens dat ze niet in actie mogen komen.

Klojo eerste klas 23 april 2015 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cliff Huylebroeck (Bericht 7626988)
De speciale eenheden krijgen er 50 man en 15 miljoen bij.
In alle landen waar de speciale eenheden onderdeel zijn van de politie geeft dat grote problemen.
Ze plegen dan zelf aanslagen om de politiekers over te halen van hen meer geld te geven.
(In de stijl van de bende van Nijvel en zo.)
Daarom is het beter om het leger dat te laten doen.
De para's klagen trouwens dat ze niet in actie mogen komen.

Dat ze dan ook zelf aanslagen plegen, hé....en dan de winst delen met die speciale eenheden.... :twisted:

Cliff Huylebroeck 23 april 2015 15:36

Nee, dit probleem komt alleen voor bij de politie.

De schoofzak 23 april 2015 15:47

Ze cashen hun cadeautje van Verviers.

Ik gun het hen.

Zeker als ik minister Jan deze middag op het nieuws hoorde zeggen dat hun schietgeweren overgekocht zijn van de Hollanders, 7 jaar geleden. De Hollanders hadden ze toen ... afgeschreven. En die zijn al zo zuinig ....

.

Cliff Huylebroeck 24 april 2015 16:19

Normaal overleven ze het omdat er geen poging wordt gedaan om hen tegen te houden. Dat geldt niet voor het leger.

Xenophon 24 april 2015 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7627044)
Ze cashen hun cadeautje van Verviers.

Ik gun het hen.

Zeker als ik minister Jan deze middag op het nieuws hoorde zeggen dat hun schietgeweren overgekocht zijn van de Hollanders, 7 jaar geleden. De Hollanders hadden ze toen ... afgeschreven. En die zijn al zo zuinig ....

.

Welke geweren ze hebben maakt niets uit, het is gewoon maar voor de show, ze hebben er toch geen munitie voor.

De schoofzak 24 april 2015 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7628214)
Welke geweren ze hebben maakt niets uit, het is gewoon maar voor de show, ze hebben er toch geen munitie voor.

Flawieter is toch nooit bevoegd geweest voor de flikken ??

Nu, in Verviers hebben ze zich toch eens mogen uitleven.

.

Tavek 24 april 2015 23:38

Cash erbij voor de flikken, allerhande investeringsplannen bij defensie...maar wel besparen op (hoger) onderwijs.

Rechtse regering zijn toch iets lolligs.

1207 24 april 2015 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 7628729)
Cash erbij voor de flikken, allerhande investeringsplannen bij defensie...maar wel besparen op (hoger) onderwijs. s.

Als die besparing inhoudt dat we jaarlijks aan paar camions sociologen, psychologen, ornithologen en andere ologen minder laten afstuderen die het niet verder als leraar of bediende kunnen schoppen omdat hun richting zinloos is vind ik dat een logische besparing

Tavek 25 april 2015 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1207 (Bericht 7628748)
Als die besparing inhoudt dat we jaarlijks aan paar camions sociologen, psychologen, ornithologen en andere ologen minder laten afstuderen die het niet verder als leraar of bediende kunnen schoppen omdat hun richting zinloos is vind ik dat een logische besparing

Rechtse zever.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be