![]() |
Zo zal de wereld er in 2050 uitzien ...
Bron
Detail tekst: Citaat:
Hij zal in de ruimte hangen zoals al die andere 'lege' bollen die daar rondjes liggen te draaien, die misschien hetzelfde lot ondergaan hebben, door de loop des tijds heen en zo ook richting Der Untergang gegaan zijn. 8O Vroeger was ik nooit fan van de navolgende opmerking daar ik van mening was dat je dan geen rekening wil houden met de nabestaanden, kinderen kleinkinderen, ander gepeupel ... Citaat:
|
Dit klopt toch niet? C2C zei dat de Afrikanen alles gingen overnemen de komende decennia? Ik zie alleen Nigeria in de top 10 bij grootste economie op plaats 9.
|
2050 ... dat moet zo ongeveer de tijd zijn dat ze een laatste keer mijn pensioen zullen moeten uitbetalen ...
ik hoop wel "snel en onverwittigd" te mogen gaan, zo plots het licht uitdoen, liefst raak neergeschoten door een jonge jaloerse echtgenoot .... . |
Citaat:
choquerend |
Citaat:
. |
Ik protesteer: citeren uit het Laatste Nieuws dat The Independent citeert is een dubbele aanfluiting van de Universele Rechten van de Mens.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu begrijpen we tenminste allemaal waarom religieuzen veel gelukkiger zijn dan atheïsten die niets anders hebben dan bovenstaande zwartgalligheid om tegenaan te kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn ervaring is dat de "realisten" de werkelijkheid niet willen zien. En de veronderstelde zwartgallige toekomst is natuurlijk niet de "realiteit", maar een verwachting die mogelijk totaal anders uit zal pakken. |
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat me stellen dat de toekomst enkel over dat beeld gaat hoe het gaat evolueren met de wereldevolutie vanaf heden of vroeger..iemand die vroeger al wist te voorspellen dat dit of dat zal gebeuren, zal nu op leeftijd ergens ineens wel beseffen dat dit intussen is uitgekomen. |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be