![]() |
wie zijn Belgen?
ik lees net weer het heuglijke nieuws:
Citaat:
![]() ![]() ![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20150425_01648589 Dus ééntje heeft buiten zijn originele nationaliteit ook de Franse nationaliteit, ééntje heeft buiten zijn originele nationaliteit ook de Belgische nationaliteit en die laatste heeft de Senegalese nationaliteit. Dat maak ik er alvast uit op. Waarom worden die twee originele nationaliteiten in feite niet vermeld? Is dat niet racistisch? Is een martelaar in Irak niet evenveel "marokkaan" of "Nigeriaan" als belg? Tenslotte zijn ze in het buitenland en dan geldt die Belgische nationaliteit in feite niet als ze een andere nationaliteit hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Daarom word dat zo uitdrukkellijk vermeld als er ééntje dood gaat. |
Citaat:
|
KUnnen we ze hier niet aanmoedigen om ginder met zen allen te gaan ontploffen? Win-win?
|
Citaat:
Denk dat het eerder een kwestie van tijd is voor er zich ene hier komt opblazen... Tikkende tijdbommen genoeg alvast. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat komt omdat die gasten de Belgische nationaliteit uit de eerste vuilbak haalden toen ze hier net waren aangekomen. Met dank aan links.
|
Citaat:
Ik kan me vergissen maar volgens mij is België het enige land ter wereld waar zoiets absurds mogelijk is . Het surrealistisch gehalte van dit land kent geen grenzen. :lol: |
Citaat:
Het is zelfs opvallend dat in internationale commentaren, Belgique zelfs nooit wordt vernoemd. Als het over Europa gaat is het zo: De Scandinavian countries, Holland, France, Germany.... en dan zuid Europa Spain, Italy (en recent ook Greece). Belgium staat daar nooit bij, tenzij ze een tussenlanding in BRUSSELS moeten maken. |
Citaat:
Goed weten dat het iemand met de dubbele nationalteit is maar in de kop van het artikel zegt men maar de halve waarheid. Steevast is het een Belg die ...... |
Citaat:
Was het niet Dubya die ooit vroeg of Belgie in Brussel lag? (Ben niet zeker, op te zoeken). |
Dateerde uit 2014 maar toch best 'leuk' (<- sarcasme) om er even op na te lezen ...
Citaat:
![]() Ook eentje die met het vingertje wees ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be