![]() |
Fahrenhype 9/11
Als je Fahrenheit 9/11 gezien hebt, moet je zeker ook de tegenhanger eens bekijken.
Die film bekijken zou mi trouwens deugd doen aan vele door de niet-zo-objectieve media bewerkte Europeanen. Meer info op: http://www.fahrenhype911.com/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een commiekassa...Antiek maar degelijk... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat jij maar 1 kant van de zaak wenst te bekijken voor je besluiten trekt, had ik wel van u verwacht. Je bent dan ook een racist van de bovenste plank. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
TomB, doe geen moeite. Je hebt hier te maken met mensen die geloven in de verhalen van Moore, hé? :lol:
En misschien ook in die van Peter Pan of Kabouter Plop. So what's the point anyway? |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs TomB, zal, in tegenstelling tot jou, teogeven dat er enkele terechte dingen in Fahrenheit 9/11 voorkomen die de vinger op de wonde leggen. Ik begrijp evengoed zijn oproep om ook deze film te gaan zien, dat ga ik ook doen, omdat je zo een synthese kan maken. Het zijn dus enkele types als jij en Neruda die inconsequent zijn, en ironisch genoeg verwijten jullie dat de andere maar al te graag... |
Toevallig lees ik ...
Citaat:
|
Zondag ben ik Fahrenheit 9/11 gaan zien in de bioscoop en ik moet zeggen dat ik soms heb moeten lachen met uitspraken van Bush & co. Bijvoorbeeld als een reporter aan Powell vraagt:
Reporter: Where are the WMD? Powell: In the neighboorhoud of Tikrit and in the North, South, West and East. Dit lijkt me duidelijk he. Ik ben geen liefhebber van Bush zijn politiek, maar dat heb ik al een aantal keer gezegd op het forum. Indien de tegenfilm ook hier uitkomt, zal ik hem zeker is gaan bekijken. |
Citaat:
enig idee hoe de nieuwszenders aan info komen? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be