![]() |
Je ideale man
Omschrijf je ideale man, mag zowel fysiek, als karakter zijn.
Ik begin. Hij is: groot, donker, mannelijk gebouwd, behaard, groot geslachtsorgaan, hoog libido, enkel of vnl 'een (agressief) beest in bed', uiterst beleefd en correct in de omgang, heeft principes, is belezen, hoogopgeleid, ... Kortom een geil ventje. |
Javier Bardem. Leonardo. Ryan Gosling.
Het lijstje gaat aardig door. |
Citaat:
- Hij slaat je op je gezicht als je spreekt zonder daar eerst toestemming voor te vragen. - Hij slaat je op je gezicht als je niet meteen doet wat hij je al brullend beveelt. - Hij drinkt enkel alcohol als alle gordijntjes dicht zijn. - Hij heeft het enkel over allah als het in zijn kraam past. - Zijn lul is er niet enkel voor jou, maar ook voor andere vrouwen. - Hij slaat je op je gezicht, als een andere man nog maar naar je kijkt. - ... |
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest ben ik eigenlijk niet meer zo bekend met beroemdheden. Verfris mijn geheugen nog eens op, wil je. |
Citaat:
Naar eigen zeggen is het je fantasie om eens flink langs achter gepakt te worden op een Frans WC. Blijkbaar dient dit nu te gebeuren door een flink behaarde neger met een enorm lid , terwijl hij tijdens de daad wat voorleest uit Ovidius' ars amatoria en wat integralen oplost. :lol: |
Ze is slim, stuitert terug en heeft maffe beta humor, maar ze is gefocust en gedreven wanneer het telt. Ze houdt van actief bezig zijn, en neemt het leven net ietsjes serieuzer dan ik.
Qua uiterlijk zijn er wat minder restricties, er zijn nogal veel mooie vrouwen. Een beetje vormen, een leuk gezichtje en van die mooie wapperende lange haren kunnen nooit kwaad. Herken je jezelf hierin en ben je bereid te verhuizen voor de man van je leven? Bovenbuur is bereikbaar via PM. :p |
Den Denzel in zijne jongen tijd natuurlijk.
ziedeens: ![]() eat that Yussef! |
Citaat:
Er is een voordeel aan ouder worden , Bovenbuur. Je vindt steeds meer vrouwen "te doen" . :-D |
Citaat:
Een echte lap op je kaak daarentegen.... |
Ik "heb" de ideale man. Hij is zowel in als buiten het bed een attente, aandachtige en liefdevolle minnaar.
Wat verlangt een mens nog meer? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ben je nu met een schoon "teljoor" als de soep op niets trekt ? ;-) |
Citaat:
Al de rest van dergelijke uitspraken sturen u met een kluitje in het riet. |
Citaat:
En ik heb het over een "oude kastrol" niet over een "versleten kastrol" hé. ;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be