![]() |
Verplicht!! Bumper-sticker!
Stel; elke auto moet verplicht vanaf overmorgen een bumpersticker hebben. Deze stickers worden verdeeld door de staat en zijn voor iedereen dezelfde. De nummerplaat blijft behouden dus er staat geen nummer ofzo op de sticker.
Wat moet er dan op zo'n sticker staan? Let wel; iedereen rijdt er mee rond eh!! |
uw busnummer
we geven binnenkort iedereen een vaste plaats in de file, en je krijgt voortaan daar ook je post bedeeld. |
Ik rem niet voor sossen.
Of Gezegend de zege van De Wever. Of Ik rem voor Ben Weyts. Of Ik ken Demir Zuhal. Of Ik weeg zoveel als onze minister van volksgezondheid. Of Op het einde van het jaar eindigt de aarde. Of Vlaanderen onafhankelijk van de wereld. Of Dit is geen bumpersticker. Of Als u dit kan lezen bent u niet blind. Of Slik mijn kanker. Of Neem er ook een dan wordt u niet gek van mijn aanhoudend geraas. Of Uit de weg ik sta misschien in achteruit en mijn wit licht achter is defect. Of Ik moet effe 500m om m'n kuttelekker een plasje te laten doen. Of Opzij opzij opzij maak plaats maak plaats maak plaats ik heb ongelooflijke haast. Of Ik kick op verkeersagressie. Of Onvolwassen mens aan boord. Of ..... |
Een paar sterretjes, en "B"
|
'idee van Bigf, sorry '
|
'idee van Bigf, sorry '
|
'idee van Bigf, sorry '
|
Ge kunt u niet genoeg excuseren voor zoiets
|
idee van BigF, 3 x sorry
is properder vind ik persoonlijk naar mijn mening |
Je hebt gelijk.
|
Citaat:
|
![]() |
Advertentieruimte te huur...
|
|
trololololololololololoooo!
|
![]() |
"All animals are equal but..."
|
![]() |
[size=ginormous]Als je dit leest, toeteren![/size]
[size=really really tiny]Als je dit leest, remmen![/size] |
"Kijk naar uw eigen sticker."
"My sticker is fantastic." |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be