![]() |
Met een vrouw uit welk werelddeel had Prins Filip eigenlijk moeten trouwen?
Om aan te tonen dat de wereld verandert.
Maxima komt helemaal uit Argentinië. Zou een Chinese geen gerief geweest zijn voor de toenmalige prins? Of een Congolese? Een poll in bijlage:
|
|
Australië :-)
|
Een eigen keuze had niet beter geweest dan deze voor hem gekweekte adelijke dame.
|
Maakt het ook maar één kloterige hol uit?
|
Uit congo. Om hem zijn met katholiek schuld & boete frustratie naar de kloten geholpen jeugd en adolescentie te doen vergeten en daarna vele jaren als een soort monnik te leven had hij veel beter met een hete wulpse negerin kunnen trouwen. Alle dagen vogelen tegen de sterren op had van een stijve hark misschien nog een normale kerel kunnen maken.
In ruil kreeg hij een adelijke trut met fabiola maniertjes. |
Ik heb Finland gekozen. Zo'n zwijgzame, ietwat sociaal onhandige vrouw lijkt me wel te passen bij Filip.
|
Amai, wat een sadisten hier. Een vrouw zo'n kouwe breinloze hark toewensen.
|
Die jongen is niet gek hé. Al vergeten wat met Di gebeurd is? 3:)
|
Congo had wel heel symbolisch geweest natuurlijk.
Ik weet alleen nog niet of het positief symbolisch of extreem negatief symbolisch was geworden. |
Een warmbloedige Braziliaanse!
|
Citaat:
|
Moest er niet "M/V/X" in de vraag staan om mee te zijn met onze tijd?
Conchita Wurst zou een goede kandidaat/kandidate geweest zijn. |
Citaat:
http://www.google.fr/imgres?imgurl=h...w=1920&bih=955 |
Citaat:
http://www.google.fr/imgres?imgurl=h...w=1920&bih=955 |
Citaat:
Bijkomend voordeel : die hadden tenminste geen nageslacht verwekt. Op halfkorte termijn was het probleem dan uitgestorven. |
Noord-Korea.
|
Ik vind het goed dat er eindelijk eens met een Belgische getrouwd werd in het koningshuis. Liliane telt niet mee natuurlijk want die haar kinderen hebben geen rechten. Maar een beetje bloed van eigen bodem is beter dan altijd die vreemde immigranten! Natuurlijk is Mathilde half Pools maar de voormalige Duitse, Italiaanse, Zweedse, Franse bruiden kenden helemaal niks van België!
|
Citaat:
Ze gaan er nog geld mee kunnen verdienen, met die jong ten toon te stellen in een circus ! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be