![]() |
Ondernemerschap
Ik weet niet zozeer of dit de juiste plek er voor is, maar ik kan het altijd proberen! Aangezien ik op dit forum verwacht meer werkende personen tegen te komen dan op andere fora.
Voor mijn scriptie over ondernemerschap ben ik dringend op zoek naar mensen die mij uit de brand willen helpen bij het invullen van een korte vragenlijst. Enige voorwaarden zijn dat je moet werken in een midden of klein bedrijf (minder dan 250 werknemers) en een bedrijf dat al langer dan 3 jaar bestaat. Het gaat over de invloed van bepaalde dimensies op de prestaties van een bedrijf. Hierbij de link: http://www.thesistools.com/web/?id=466834 Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Brian |
Moest het zijn dat voor een 'bedrijf' van 1500 werknemers men het dan 6 keer zou mogen invullen, met veel plezier, maar ik vermoed dat dat niet de bedoeling is ? ;-)
|
Een enquete! :cheer:
En ik die dacht dat nieuweling-enqueteurs hier niet meer welkom waren. Je ziet er nog amper tegenwoordig. :-( Jammer genoeg heeft ook deze weer een veeel te lange enquete bij. Niet aan te beginnen om die 6 keer met allerlei onzin in te vullen. Er is bovendien niet eens iets te winnen. Ik ga dus maar eens passen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, Brian ... Op de eerste mei kom je daarmee af. Kon de timing nog slechter?
Dat wordt tweede zit jong! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be