![]() |
Dikke mensen verbieden op het strand
Eerste weekendje aan zee , lag ik met mijn bruingebronsde vrouw van een ijsje te smullen , lekker , komt daar een papzak voorbijzwellen , dat smaakte naar niets meer .
Waarom geen reservaat inrichten voor die vetzakken zoals in Bredene voor de nudisten . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Opletten wel voor andere rond knallende zotten |
Ik heb een hekel aan op het strand liggen (en alzeker de belgisch kust), dus laat ze allemaal maar naar daar gaan. Dan kom ik ze niet tegen.
|
Citaat:
Weg met vetrolletjes . |
Omschrijf uzelf eens , aub ??
Citaat:
Men begint te selecteren op politieke voorkeur , daarna sorteert men weer , bv , ALLE blonde bijeen , dan op lichaamslengte , gewicht , ogen , lengte van penis , borsten , vagina , man & vrouw scheiden , daarna .... vegetarisch , karnivoor , omnivoor , (niet-)halal , zelfs dus ook op geloofsovertuiging , huidskleur , en dan .... Resultaat: iedereen moet een apart strand voor zichzelf !!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Vetzakken zijn een last voor de samenleving ook fysiek , ze kampen met duizenden kwaaltjes tot en met kapotte knieen , dat kost geld geld geld . Steek ze in reservaten en laat ze zichzelf bedruipen , dan kunnen normale mensen ook eens buitenkomen zonder bang te moeten zijn . |
Citaat:
Laat maar zitten . |
Geen genade voor dikke mensen!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb mij een halve dag niet kunnen concentreren op mijn werk . Dat doen lelijkaards , ze ondermijnen de samenleving psychisch en economisch . |
Citaat:
Het was een griezel . |
Citaat:
Ik ben mager en pezig. Geen gram vet. |
Citaat:
|
Stel je een wereld voor waarin we op het strand ons zelfmeegebrachte boterhammekes met ei kunnen oppeuzelen zonder braakneigingen te krijgen van een passerende buffel .
Stel je een wereld voor waarin we niet bang moeten zijn dat ons kinderen verpletterd worden door een kantelende zeeolifant . |
Citaat:
In een sauna zitten tot als ze vermagerd zijn bvb, of in de machinekamer van de cargo's doen werken als wiper ... |
Citaat:
Ze begon handtastelijk te doen , ik zei , ho ho , ik heb al iemand . Dan zei ze , maar ik krijg toch een kus hé . Ik dacht allei , om er vanaf te zijn . Een tong schoot binnen . Eén van mijn favoriete gerechten is steeds rundstong in de madeirasaus geweest . Nooit meer . |
Citaat:
Je had direct moeten beginnen kloppen. Die voelt daar toch niet veel van, met al dat vet. Juist voor het haar duidelijk te maken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be