![]() |
Dewereldmorgen vergelijkt Vlaams Belang met IS
Onder puntje 9
Relatief is het Vlaams Belang, Pegida en IS. Voor mij van dezelfde orde. Allebei kruipen ze in onze hoofden en zwaaien daar met een mes. Hun eerste les is om te zorgen dat je lichaam trilt van angst en stress. En na dat leerproces. Wil je niets anders doen dan te blijven in eigen kringen. http://www.dewereldmorgen.be/artikel...05/05/relatief Is dit geen laster? |
Citaat:
en dan maar roepen dat ze opkomen tegen racisme....; maar ja als de Vlaming niet bestaat dan kan men hem ook niet discrimineren, of wel? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Fuck you azouzou,de naam zegt genoeg.Ik ben het strontbeu dat vreemd gespuis ons de les komt lezen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Een goeie! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hoeft niet te vragen wat een geraaskal dat gaat zijn als het VB de eerste moslim de keel over snijdt, of de eerste Jood in een gasoven steekt. |
In Antwerpen, De vlaams belang stad bij uitstek is het de gewoonte om ongewensten de keel over te snijden terwijl ze vergast worden. Homo's worden van het dak van het MAS gesmeten.
|
Citaat:
Citaat:
De vraag is: welk kringen? Die van Jahjah? |
Citaat:
|
Hoeveel moslims heeft het VB al onthoofd of levend verbrand?
Kortom: debiele vergelijking van al even debiele linkies. |
Citaat:
Hoeveel slachtoffers van de door u beschreven moslimterreur vielen er in België? |
Citaat:
Kun je me dat bewijzen? |
Ja, dat is de moderne analyse: Degenen die Europa willen verdedigen zijn even slecht als degenen die Europa willen aanvallen.
Die zijn goed bezig, die modernen. Laat die maar doen. |
Uiteraard zijn die te vergelijken. Maar dat mag je niet zeggen of je krijgt hier strafpunten.
|
Citaat:
Duidelijk een huurmoordenaar in dienst van het VB. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be