![]() |
Ritueel slachten diervriendelijker dan reguliere methode - grenswetenschap.nl
Citaat:
Nog een leuke: de nazi's verboden indertijd ook het onverdoofd slachten aan de joden. |
In 2015 in West Europa nog steeds de bloedlustcultuur de lusten laten botvieren om een god zogenaamd te plezieren, dat begrijp ik dan weer niet.
|
Citaat:
En uw linkje naar de nazi's toe is eerder zwakjes te noemen. Ik hoop echt dat je beter kan. Ik hecht trouwens meer belang aan de mening van Vlaamse dierenartsen : http://www.vilt.be/dierenartsen-vrag...doofd-slachten |
grenswetenschap.nl is goed voor koetjes & kalfjes van stof te voorzien.
|
Citaat:
|
triestig dat er geschermd moet worden met een publicatie uit 1978 (!) van Wilhelm Schulze. 35 jaar later weten we wel beter (jaja, Westerse wetenschap blijft niet stilzitten, in tegenstelling tot sprookjesboeken)
bvb: Citaat:
|
Citaat:
|
'k Hoop dat de islamieten, van de eerste tot de laatste, stikken in hun volgend ritueel geslacht stuk vlees.
|
Citaat:
Waarom zo hard de moslims met de vingers wijzen, als je zelf ook niet geheel zonder lijden een dier kan slachten? |
Slechte bron.
|
Citaat:
Nu jij dit beseft, ga jij dat niet meer doen, veronderstel ik ... . |
Citaat:
De Belgische overheid verbiedt net thuis (in de tuin) slachten. En vindt slachterijen, waar dieren vaak onder stress staan, het zoveelste nummertje zijn, soms zelfs niet goed verdoofd zijn, als meest diervriendelijke slachtmethode. Begrijpe wie begrijpen kan. |
Citaat:
|
Citaat:
2: Ik ben niet tegen ritueel slachten. Het interesseert mij werkelijk geen ene malle moer. Al prik je een koe dood met een haarspeld. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik verwijs u o.a. naar: GAIA, je slaat de plank mis! "Ik zal nog zwijgen over hoe belachelijk het klinkt: 'Het recht op een pijnloze dood,' zonder ooit het recht te hebben gehad op zelfs maar een kort pijnloos, angstvrij moment in het leven." |
De kritiek omtrent ritueel slachten is puur antitheïsme en/of islamofobie.
|
Citaat:
http://www.vilt.be/dierenartsen-vrag...doofd-slachten |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be