![]() |
Politieke reclame verzonden met enveloppe Vlaamse Overheid - N-VA
1 Bijlage(n)
Iemand een idee die zich met zulke zaken bezig houdt? Volgens mij is dit toch wel redelijk hard tegen de regels. Is op zijn minst oneigenlijk gebruik van openbare middelen, niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
2) Het gaat meer over de N-VA dan over het beleid 3) N-VA heeft meer dan genoeg geld in de kassa om dat zelf te bekostigen Reclame maakt me boos. Reclame verstuurd op mijn eigen kosten maakt me bozer. |
Citaat:
En verwondert u dat ? De NVA hoort eenmaal bij de traditionele partijen nu. En krijgt dan ook dezelfde streken. |
Citaat:
|
Citaat:
Een N-VA-er doet hier identiek hetzelfde als politici van de traditionele partijen, maar dat hebben we jou nooit horen bekritiseren. De N-VA zou de slechte manieren van de traditionele partijen niet mogen overnemen vermits ze verandering beloofde, maar zolang politici uit andere partijen hetzelfde doen kan jij je kritiek in dit verband beter inslikken. |
De N-VA vervelt aan TGV-snelheid tot een traditio partij.
|
Citaat:
Of het nu N-Va is of een ander, doet er totaal niet toe. |
Citaat:
|
Citaat:
Eender van wie ze komt. Dus niet alleen van politici. Stuur dergelijke post voortaan ongefrankeerd 'return to sender". Dat zal meer aarde aan de dijk zetten dan er op een forum over klagen. |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.robinsonlist.be |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aynerand en HO hebben al klacht neergelegd. |
Citaat:
|
Is er nu echt niet één van onze politieke tegenstanders die ons nog eens één keer zou willen noemen lijk vroeger, waar wij zo fier op waren,
namelijk "dat wij gevaarlijk zijn" ... ? . |
Citaat:
Google barst van de sites om geadresseerde reclame te blokkeren of voorkomen, maar het zijn allemaal Nederlandse. Belgique loopt zo te zien weer achter. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be