Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Schandpaalmedia draaien overuren voor 'je suis Européenne' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=218288)

Thuleander 9 mei 2015 21:40

Schandpaalmedia draaien overuren voor 'je suis Européenne'

'Je suis Européenne.
Toi t'es pas Européen. T'es Maghrébin.'

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-Brussel.dhtml

DucDEnghien 9 mei 2015 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7649371)
'Je suis Européenne.
Toi t'es pas Européen. T'es Maghrébin.'

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-Brussel.dhtml

Ik kan uit die video-opname alleen maar afleiden dat ze mooi haar vrije mening kon uiten zonder enige gevolgen voor haar dan een filmpje op internet. En zo is het maar goed ook.

Zeus 9 mei 2015 23:08

Grappig toch, hoe die pegidasukkeltjes lustig blijven bijdragen aan hun white trash-imago. Lekker marginaal staan brallen op bus.

Pandareus 10 mei 2015 00:22

Ook saucissenvolk heeft recht op vrije meningsuiting, dit filmpje toont aan hoe zo iets dergelijks een tirade afsteekt en niemand belet dat voorwerp om haar evangelie te verspreiden.

Sukkelaar 10 mei 2015 05:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7649460)
Grappig toch, hoe die pegidasukkeltjes lustig blijven bijdragen aan hun white trash-imago. Lekker marginaal staan brallen op bus.

Marginaal? Blijf dromen Zeus.

Sukkelaar 10 mei 2015 05:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7649510)
Ook saucissenvolk heeft recht op vrije meningsuiting, dit filmpje toont aan hoe zo iets dergelijks een tirade afsteekt en niemand belet dat voorwerp om haar evangelie te verspreiden.

Ook dit is democratie.

Hypochonder 10 mei 2015 06:07

De rauwe waarheid die veel mensen gewoon denken mag gewoonweg niet gezegd worden he.

Gipsy 10 mei 2015 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 7649397)
Ik kan uit die video-opname alleen maar afleiden dat ze mooi haar vrije mening kon uiten zonder enige gevolgen voor haar dan een filmpje op internet. En zo is het maar goed ook.

Als ze herkend wordt op de beelden vrees ik dat ze een veroordeling riskeert. Ik keur haar gedrag niet goed maar ergens kan ik het begrijpen dat ze door het lint gaat.

circe 10 mei 2015 09:19

Ze had ergens "bougnoul" gezegd en dat woord is verboden in Brussel (maar misschien niet in Frankrijk?).

Enfin, veel tamtam want we mogen niet weten wat de aanleiding was, we mogen enkel de reactie van de vrouw kennen. Dat "heel de bus" sarcastisch applaudisseert is ook stierenstront: WIE zijn die mensen op héél de bus? Waarschijnlijk 90% landgenossen van de aangesproken persoon in kwestie, want de witte Bruxellois rijden niet met het openbaar vervoer.

en zo zien we alweer de geneugten van het openbaar vervoer, waarbij je je in een andermans land begeeft (niet-Europees) als je op de tram stapt. Same shit in Antwerpen. Gisteren viel het me op dat ik door zo'n haatbaard met met werkelijke haatogen stond te bestaren. Hij was in gezelschap van zijn ingepakte vrouw en blijkbaar mocht ik daar niet naar gekeken hebben (of iets anders dat hem niet zinde). Dit staat natuurlijk niet in alle kranten en neen ik heb me daar niet luidop over beklaagd.

Skobelev 10 mei 2015 09:36

Gelijk heeft ze, we zouden beter meer van deze autochtonen hebben. Autochtonen die het eindelijk recht voor de raap durven zeggen "We hebben genoeg van de islamieten!"

De schoofzak 10 mei 2015 09:46

Ochgod zeg, een oude taart schiet eens uit hare slof en "wat moet dat even bestudeerd worden, zeg, zo'n racisme, bel de security ...".

Nu, toch redelijk goed van de moslims op die bus.
In vele omstandigheden, had de vrouw al een smak op haar gezicht gekregen.

.

Pandareus 10 mei 2015 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 7649827)
Gelijk heeft ze, we zouden beter meer van deze autochtonen hebben. Autochtonen die het eindelijk recht voor de raap durven zeggen "We hebben genoeg van de islamieten!"

Doet Pegida vlaanderen zijn werk niet ?

Skobelev 10 mei 2015 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7649843)
Doet Pegida vlaanderen zijn werk niet ?

Muilkorfwetten, door uw soort opgelegd, belemmeren dit maar wees gerust, het komt nog wel tot een confrontatie.

Zeus 10 mei 2015 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7649804)
Ze had ergens "bougnoul" gezegd en dat woord is verboden in Brussel (maar misschien niet in Frankrijk?).

Enfin, veel tamtam want we mogen niet weten wat de aanleiding was, we mogen enkel de reactie van de vrouw kennen. Dat "heel de bus" sarcastisch applaudisseert is ook stierenstront: WIE zijn die mensen op héél de bus? Waarschijnlijk 90% landgenossen van de aangesproken persoon in kwestie, want de witte Bruxellois rijden niet met het openbaar vervoer.

en zo zien we alweer de geneugten van het openbaar vervoer, waarbij je je in een andermans land begeeft (niet-Europees) als je op de tram stapt. Same shit in Antwerpen. Gisteren viel het me op dat ik door zo'n haatbaard met met werkelijke haatogen stond te bestaren. Hij was in gezelschap van zijn ingepakte vrouw en blijkbaar mocht ik daar niet naar gekeken hebben (of iets anders dat hem niet zinde). Dit staat natuurlijk niet in alle kranten en neen ik heb me daar niet luidop over beklaagd.

1. Jij bent duidelijk nog nooit in Brussel geweest
2. De schaamteloosheid; de agressie! Een blanke recht in de ogen durven kijken...Die kamelenbeffers moeten echt hun plaats leren kennen - achteraan op de tram :roll:

Spitting Image 10 mei 2015 10:05

Het enige wat men de vrouw kan/mag verwijten is dat ze de portefeuille uit de man zijn handen sloeg. Verder ben ik benieuwd naar de aanleiding van deze tirade. Daar is niets over terug te vinden. De man van allochtone herkomst blijft uiterst beleefd. Dat pleit voor hem. De vraag is dan ook of de scène niet opzettelijk is uitgelokt. Ik vraag me ook af of dit filmpje ook het internet zou bereikt hebben moesten de medereizigers haar openlijk gesteund hebben. Links begint meer en meer IS-praktijken toe te passen: het internet terroriseren met allerlei faits divers en haar strijd via internet te voeren.

Skobelev 10 mei 2015 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7649867)
2. De schaamteloosheid; de agressie! Een blanke recht in de ogen durven kijken...Die kamelenbeffers moeten echt hun plaats leren kennen - achteraan op de tram :roll:

Achteraan aan de tram ware nog beter.

Zipper 10 mei 2015 10:11

Citaat:

ik heb er vijfentwintig jaar gewoond. Is dat voldoende ??

Zeus 10 mei 2015 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7649890)
ik heb er vijfentwintig jaar gewoond. Is dat voldoende ??

Was ik u aan het quoten?

Zipper 10 mei 2015 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7649896)
Was ik u aan het quoten?

is dat belangrijk, dan ??

circe 10 mei 2015 10:17

Citaat:

volgens islam mogen mannen inderdaad geen vrouwen bekijken. Maar daar gaat het hem niet om, er is een verschillen tussen bekijken, en daadwerkelijk met hatelijke ogen te bestaren.
Volgens hem had ik vast zèlf - net zoals zijn ingepakte begeleidster - zedig constant met neergeslagen ogen op de tram moeten zitten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be