Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Emiel Goelen zetelt voor Vlaams Blok! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=21829)

Truder 12 oktober 2004 08:39

Emiel Goelen zetelt voor Vlaams Blok!

Gazet van Antwerpen, pagina 2, 125 woorden
12-10-2004
Désirée DE POOT;

Emiel Goelen naar Vlaams Blok
BRUSSEL - Emiel Goelen, ooit hét gezicht van het consumentenprogramma 'Op de
koop toe', gaat voor het Vlaams Blok zetelen in de commissie voor
overheidscommunicatie. Die commissie controleert meer specifiek de
communicatie van de Vlaamse overheid.

Ex-televisiepresentator gaat voor partij in commissie zetelen

Bijna zeven jaar bleef het stil rond Emiel Goelen. Ooit was hij een van de
meest populaire televisiepresentatoren van Vlaanderen. Niet alleen door zijn
deelname aan allerlei spelletjes, maar vooral door 'Op de koop toe', het
consumentenprogramma dat Goelen samen met Rita Van Neygen presenteerde. Dat
programma betekende echter ook zijn 'ondergang' als BV.

"Actieve rol" In 1997 werd beweerd dat Emiel Goelen zich zou hebben laten
omkopen door bedrijven. Hij werd, zoals dat heet, preventief geschorst door
zijn werkgever, de openbare omroep. Later werd duidelijk dat Goelen niets
verkeerd had gedaan.

Nu, zeven jaar later, is Emiel Goelen terug. Hij gaf maandag zijn
principieel akkoord om voor het Vlaams Blok te zetelen in de commissie voor
overheidscommunicatie. De commissie bestaat uit 15 leden.

"Ik ben zeer tevreden omdat dit nogmaals bewijst dat het Vlaams Blok meer en meer bekwame mensen kan aantrekken. En ik ben blij voor Miel Goelen omdat
hij opnieuw een actieve rol kan spelen", aldus Gerolf Annemans (Vlaams
Blok).

Désirée DE POOT

U stemt toch ook!

Steeds meer mensen trekken zich van demoniseringscampagnes, van figuren zoals Spruyt, niets aan. Het Vlaams Blok krijgt steeds meer vorm, en meer macht. 8)

Piet Hein 12 oktober 2004 09:00

Dju nu mag ik geen moppen meer maken over Emiel Goelen.

Turkje 12 oktober 2004 10:02

Televisiepresentator = bekwame mensen?

Luc Alloo for president ! Walter Capiau for king ! Luc Appermont for God !

;-)

Raf C 12 oktober 2004 10:08

Was te denken dat ook deze frustro zijn heilhitler zou gaan zoeken bij het blokske light.

Pat 12 oktober 2004 10:09

Een hotelsafe voor iedere burger!

Bloxbuster 12 oktober 2004 11:25

Die corrupte die buiten vloog bij de BRT voor steekpenningen ? :lol:

OVEREENKOMST EMIEL GOELEN EN VRT: GOELEN VERLAAT VRT

Emiel Goelen en de VRT (de nieuwe naam voor de BRTN) hebben een overeenkomst bereikt
over de betrekking die Goelen had bij de VRT. De VRT trekt het ontslag in van Emiel Goelen,
en Goelen zal zelf terugtreden. Dit zijn beide partijen overeengekomen. Eerder werd
Goelen op non-actief gezet en ontslagen door de toenmalige BRTN, omdat hij zich als
presentator van het consumentenprogramma 'Op de Koop Toe' aan zelfverrijking gedaan
heeft. Bron : de VRT

voicelesscharlie 12 oktober 2004 11:33

Hij was niet corrupt GENOEG en daarom hebben ze hem ontslaan bij onze rode statiezender.8)

ancapa 12 oktober 2004 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie
Hij was niet corrupt GENOEG en daarom hebben ze hem ontslaan bij onze rode statiezender.8)

hij was vergeten zijn bijdrage te storten in de "rode kas" ;-)

ancapa 12 oktober 2004 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf C
Was te denken dat ook deze frustro zijn heilhitler zou gaan zoeken bij het blokske light.

maar hij was hetero ! :-D geen frustro :-(

ancapa 12 oktober 2004 11:39

"Ik ben zeer tevreden omdat dit nogmaals bewijst dat het Vlaams Blok meer en meer bekwame mensen kan aantrekken. En ik ben blij voor Miel Goelen omdat hij opnieuw een actieve rol kan spelen", aldus Gerolf Annemans (Vlaams
Blok).

U stemt toch ook!

Steeds meer mensen trekken zich van demoniseringscampagnes, van figuren zoals Spruyt, niets aan. Het Vlaams Blok krijgt steeds meer vorm, en meer macht. 8)[/quote]

de leugens en laster over het Vlaams Blok worden steeds minder geloofd :-D

ondanks demoniseringscampagnes, processen enz... :evil:

Turkje 12 oktober 2004 11:49

Dé hamvraag lijkt me nu te zijn: heeft het Blok door het aantrekken van Emiel Goelen nu de schoonheidsfactor (of zo u wilt het sex appeal) van de mannelijke Blokkers verhoogd of verlaagd? Wie waagt zich aan een nieuwe peiling?

Tegendradigaard 12 oktober 2004 11:53

'k hem ooit nog in de Miel zijn programma gezeten eens ... waar is den tijd dedju....

Turkje 12 oktober 2004 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
'k hem ooit nog in de Miel zijn programma gezeten eens ... waar is den tijd dedju....

Hopelijk toch niet voor een interview in zwembroek op een idyllisch kiezelstrandje in Kreta of zo? De psychologische trauma's zouden niet weg te denken zijn... (en nu ik erover nadenk...) ;-)

Tegendradigaard 12 oktober 2004 11:58

Hij vroeg mij of ik tevreden was over de kluis ......

Piet Hein 12 oktober 2004 12:27

Ik heb overtijd emiel goelen nog gezien. Maar ik denk dat hij kwaad was op mij, want hij bekeek mij met een scheef gezicht.

Commie 12 oktober 2004 12:29

Een corrupte televisiepresentator, een halfbakken radiojournalistje, een ex-miss België die ladderzat in de goot belandde,... Met al die BV's in de politiek, zal er wel een alternatief aangeboden worden zeker?

solidarnosc 12 oktober 2004 12:33

''Ik ben zeer tevreden omdat dit nogmaals bewijst dat het Vlaams Blok meer en meer bekwame mensen kan aantrekken.'' Dat is nogal een compliment voor de huidige mandatarissen van het Vlaams Blok. Maar bon hij zal wel weten waarover ie spreekt zeker?

Na de mislukte ondernemer (Van Gaever), de mislukte radiomaker (Verstrepen), de mislukte miss (Morel) is het nu de beurt aan de ex-tv maker om het Blok te vervoegen. Wat ze allemaal gemeen hebben is dat ze ergens anders niet (meer) aan de bak kwamen en nu dankzij het Blok opnieuw kunnen meegraaien in de vetpotten van de Belgische staat.

Commie 12 oktober 2004 12:34

Emiel Goelen zal wellicht in opdracht van de "rode" staatszender infiltreren bij het Blok? Of was die staatsomroep niet zo rood als door sommigen gezegd werd?

solidarnosc 12 oktober 2004 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Commie
Emiel Goelen zal wellicht in opdracht van de "rode" staatszender infiltreren bij het Blok? Of was die staatsomroep niet zo rood als door sommigen gezegd werd?

De staatszender is een weerspiegeling van de politieke krachtsverhoudingen in een samenleving (en daarmee bedoel ik uiteraard niet zozeer de krachtsverhoudingen die door verkiezingen tot stand komen maar de reële krachtsverhoudingen.)

Tegendradigaard 12 oktober 2004 13:00

come and see next week ....

da was vroeger ook altijd zo met die jeugdfeulletons he. Als het net spannend was dan stopten ze ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be