![]() |
Waar men joodse kinderen mee hersenspoelt in de Hebreeuwse school (foto)
![]() |
Israël is een religieus land, ja.
|
@Stormram
Zieke geesten hebben God nodig. Fundamentalistische leugens. |
In Chinese schoolboeken stond tot diep in de jaren 2000 nog vermeld dat homoseksualiteit een perverse ziekte was.
Om maar te zeggen... |
Citaat:
|
Citaat:
Buiten de steden wil je echter als homo niet leven in dat land... |
Citaat:
Ben nogal allergisch voor het onterecht zwart maken van bepaalde landen. Je wordt als homo ook niet gelukkig in de conservatieve plekken van de VS, Kanaleneiland (Utrecht) enz. |
Wel ja, dat was een beetje mijn initiële achtergrond bij de reactie op de draadstarter ook.
|
Citaat:
Ik herinner mij althans quotes van hem in de verschillende "anti-holebi draden" die dit forum rijk is, waarin hij het over "genezen" had, ja zelfs over duivel-uitdrijvingen. |
Kijk eens aan, de antitheïst van dit forum maakt het direct persoonlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Want ik dek me alvast in vooral er hier een schoolboek uit een orthodoxe Israëlitische school wordt getoond waarin hetzelfde staat. |
Citaat:
Heerlijk hé, die vrijheid? Dat steekt precies bij jou hé? |
Citaat:
Dat is voornamelijk zo in landen als Rusland (vanuit de politiek). |
Citaat:
In China blijkt het ook veel aanvaardbaarder te zijn als je getrouwd bent en een kind hebt grootgebracht en je dan een lover on the side hebt dan dat je er echt voor uitkomt. Dat kunnen wij in ons Westers kopje natuurlijk moeilijk inbeelden. Nochtans zie ik de processen-verbaal nog steeds voor me die ik doornam in het Rijksarchief van Anderlecht over een man die eind negentiende eeuw zijn vrouw aangaf bij de politie omdat ze overdag het bed deelde met de buurvrouw. Dat werd weggelachen. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat is dat dan wel? als er ergens de meningen zijn verdeeld over hoe een relatie eruit moet zien, dan is dat wel in het westen. |
Citaat:
|
Citaat:
Het mooie van vrije meningsuiting voorstaan is dan ook dat je daarom nog niet alle meningen evenzeer waardeert of ondersteunt. |
Citaat:
15 miljoen... is zoals een speld in een hooiberg. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be