![]() |
Nieuws,2000 nieuwe jobs in Antwerpse chemie
Wij blijven goed gezind,er is hoop,er is werk Yessss;-)
|
Bron?
|
Citaat:
|
Pandareus gaat weer heel de namiddag ziek op de zetel liggen en HenriI zal zich van verdriet gaan bezatten in het Maison du Peuple.;-)
|
Citaat:
|
Nu moeten er 2000 werklozen verplicht worden chemie te studeren, of 2000 willekeurige werklozen zullen als profiteurs worden bestempeld en van den dop gesmeten!
*NVA* |
Citaat:
In de petrochemie heeft men niet enkel scheikundigen nodig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een beetje pragmatisme maakt het leven een pak minder verzuurd. Als je genoeg verdient, natuurlijk. Lekker! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een redelijke constante bij links. Er financieel op vooruitgaan is een gruwel. Al de gegoeden moeten gewoon financieel boeten. Met die logica blijft Afrika natuurlijk arm en zou je niet de ongelofelijke ontwikkelingen zien die we nu in een aantal landen kunnen constateren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom moet ik per se "bijdragen" in de vorm van geld? Kunnen jullie niet al blij zijn dat ik niet tussen mijn eigen vuiligheid zit? Geldwolven denken alleen in "geld". |
Citaat:
|
Voor jobs zal de regering wel het juiste beleid voeren, maar hun invloed mag toch niet overschat worden. Jobcreatie hangt vooral af van de conjuncturen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be