![]() |
Teitelbaum slachtoffer van extreem verbaal antisemitisch gewel
Citaat:
|
Scheldwoorden naar je hoofd krijgen, verschrikkelijk. De aardbeving in Nepal is er niets bij.
|
Citaat:
|
Citaat:
Denk alleen dat je geen leven hebt als je je druk maakt om onfatsoenlijk gedrag van mensen. |
Citaat:
|
If you can't stand the heat stay out of the kitchen.
|
Citaat:
|
Had ik toch wel Turtelboom gelezen zeker!
|
:oops:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is een hobby van u zeker? Echt boeiend... |
Asjeblieft zeg... sommige mensen zijn al gekwetst als je 'verkeerd' naar ze kijkt. "Je hebt me gekwetst" is één van de meestgebruikte gereedschappen van manipulators om hun zin door te drijven. Regelmatig gekwetst worden, hoort bij het leven. Als je daar niet tegen kunt, dan leer je het maar.
|
Citaat:
is er iemand bezorgd dat dergelijk taalgebruik wel eens een voorbode zou kunnen zijn van effectieve geweldpleging. Zou er iemand vanwege politie en/of justitie zich daar één moer van aantrekken ? . |
Citaat:
|
Citaat:
En wat antisemitisme betreft, Joden zijn zelf de grootste racisten die er rondlopen. Alles wat niet Joods is is goy en minder waard dan een hoopje stront. Met zo een instelling is het niet verwonderlijk dat je haat over je heen krijgt. Zolang de Joodse gemeenschap zich zo opstelt zullen er altijd dit sort reacties bestaan. 3e wet van Newton is hier van toepassing lijkt me. Dus als je antisemitisme met wortel en tak wil uitroeien zal er van beide kanten verandering moeten komen... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be