![]() |
"Noord-Korea executeert minister van Defensie met luchtafweerraket"
Die communistische gek gesteund door China gaat de wereld nog last bezorgen vrees ik.
Citaat:
|
Noord Korea is dan ook de meest theocratische staat ter wereld.
|
met een luchtafweerkanon...yeah, right
|
Allemaal fake. N-Korea wordt de uitvalsbasis van de reptilians.
|
De Caligula van Pyong Yang
|
hij was in slaap gevallen :lol:
|
Citaat:
Wel een dood in James Bond-stijl, met Kim Jong Un als klassieke Bond-slechterik, met obligate afscheidsspeech en bulderende lach voordat de knop wordt ingedrukt en de raket lanceert. :? |
KImmeke mag dan ook alles...:-(
Ikzelf zou graag een voormalig Belgisch Premier,tegenwoordig leidinggevend figuur in een EP-fractie, aan een parachute zachtjes doen nederdalen tussen de extreemste fractie die er in Libie op dat uur maar te vinden is,met een boodschap van mensenliefde,democratie en vrijheid... Zie je,ik ben nog redelijk,Kimmeke niet..... |
Wat Kimmeke zelf betreft.Deze zal niet,zoals zijne papa en zijn opa,op "natuurlijke wijze" de grote meerderheid vervoegen....
|
kan het nog cooler? Haha, geweldig, north Korea is best Korea.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier worden al die generaals, politici, Kim-familie enz... vermoord dat het een lieve lust is en niemand durft iets te ondernemen tegen deze "God" (of zijn voorgangers). |
Ik vermoed dat er ergens in de vertaling iets fout is gegaan en dat het een groot machinegeweer dat wordt ingezet voor luchtafweer betreft. Nog steeds overkill, maar iets praktischer.
Maar ik hoop dat ik het fout heb. |
Een standaard communistisch "klein" luchtdoelgeschut is de 23*159mm.
Meer dan genoeg om van een persoon een rode mist te maken met 1 treffer. |
Er moest waarschijnlijk een waarschuwende werking vanuit gaan. Dan is een 6 mm kogeltje te soft.
|
Je gaat er even dood van.
Neen, als je als leider indruk wil maken dan gebruik je zo'n dissidenten als proefpersoon bij atoombomproeven. |
Kim is de horror kampioen
Citaat:
Moet wel een spektakel zijn zoiets. Is weer eens iets anders als dat kopje afkappen van die jihadisten. Dit gaat die gasten misschien gedachten geven. |
Citaat:
Een moedig man zoals Dimitri Bontinkx bvb.:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
"Nog een geluk voor onze brave politiekers dat ze dat hier niet toepassen als ze even indommelen in het parlement. Zou anders niet veel volk meer zitten. " :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be