![]() |
Van Besien droomt van burgemeesterssjerp in 2018
Groen-politicus Wouter Van Besien weet nog niet of er bij de volgende verkiezingen in Antwerpen een roodgroene lijst zal zijn, en of hij die zal aanvoeren. Hij is er wel al van overtuigd dat Bart De Wever weg moet als burgemeester.
![]() http://www.knack.be/nieuws/belgie/in...campaign=knack Mop van de eeuw. Dan is Antwerpen echt officieel naar de #(<@/§. |
Citaat:
Maar serieus, moest er nu eens een rechts-groene partij bestaan, dan zou ik daar wel eens voor kunnen stemmen. |
Lol, in kartel...
En sorry, maar verbaal kan Van Besien nooit tegen Dewever op. Hij ging toch als kopman naar de verkiezingen in plaats van Almaci? En dat wordt dus de campagne: met of zonder Dewever. Hilarisch. |
Als hij de imams aan zijn zijde heeft kan dat best wel eens lukken .
Maar 2018 is ver , en de imams zo lang aan je zijde houden is duur . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Na alles wat jij voor de jeugd hebt gedaan.... |
Citaat:
|
Citaat:
Als je ziet wat ze vorige keer allemaal op de lijst gezet hebben.... Dat ze jou toen te min vonden, snap ik nog altijd niet. |
Groen heeft wat gunstige peilingen en ze beginnen al te zweven.
|
Als leider van de oppositie is het nogal evident dat Van Besien die ambitie uitspreekt.
En de oppositie op links komt voornamelijk van Groen, nu de sp-a vooral intern bezig is. |
Citaat:
En in kartel? blijkbaar weten ze het zelf nog niet. |
Ik lach me GROEN !! :lol:
Ah , de waarheid is: GROEN is nog minder waard is dan lopende stinkende diarree !! Ik heb werkelijk een absolute afkeer van GROEN & hun voorlopers , ook hun nakomers geef ik de eer dat ik er een afkeer van heb !! Die vernielen cultuur & Aarde compleet !!!! Citaat:
|
Citaat:
Dan zie ik weer een monstercoalitie verschijnen, ofwel komt er een tripartite met de CD&V erbij. |
Citaat:
|
GROEN combineren met ....
Ik hoop dat ze de volgende verkiezingen nog harder op hun vuil bakkes gaan !! Een cordon sanitair rond GROEN zou geweldig zijn !! :D |
Citaat:
Vind het alleen hilarisch, debatteren kan hij totaal niet. |
Citaat:
Van Brempt heeft erop gezinspeeld. En zelf zegt hij: Voor ons is de kartelvraag louter een strategische kwestie. Wij willen dat er in 2018 een beleidswissel komt in Antwerpen. Die kan er enkel komen via een machtswissel. Dat wil zeggen dat de Antwerpse coalitie moet veranderen en er een andere burgemeester komt. en op de vraag of hij burgemeester wil worden: We zullen wel zien hoe we naar de verkiezingen gaan en met wie. Kortom: vooringenomen misleidende openingspost van Drukazz. |
Citaat:
Ze hebben Almaci toch ingeruild als "kop"? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be