![]() |
Egyptenaren roven kamers slachtoffers aanslag Taba
Egyptenaren hebben massaal de kamers in het hotel in Taba bestormt en leeggeroofd toen de Israelis wegvluchtten nadat enkele zware explosies dood en verderf aanrichtte in het hotel. Toeristen die later terugkwamen om hun spullen van hun hotelkamers te halen vonden niks meer teurg, alles was gejat door onze vredelievende moslim broeders en het ergste ze hadden ook maar even de horloges, ringen enz, van de lijken en zwaargewonden weggenomen....
Bron: www.haaretz.com/hasen/spages/487740.html Hoe zit dat ook weer met handen afhakken bij diestal? Dat zit als volgt: jatten van ongelovige honden is geen misdaad volgens de islam. De pedofiele 'profeet' uit Mekka deed dat immers ook..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hebt u al gezien hoe het overgrote deel van de bevolking daar leeft in totale armoede.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik bedoel met begrip voor situatie waarin die verkeren en trouwens in belgië mag mee geen sieraden of andere metalen voorwerpen in of aan de kist hangen.
|
Citaat:
Waar maakt u zich druk om? In heel Europa staan uw geestesgenoten bekend voor het schenden en bekladden van (hoofdzakelijk Joodse) graven. En dat zijn dan meestal geen arme drommels maar volgevreten, zatte kinkels. |
Citaat:
____________ Een ander verschil tussen Belgie en de Islamitische Pakistaanse Republiek is dat Pakistan al eens een vrouwelijke premier heeft gehad. De Openbaringen van Flippend Rund, 315 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn grootouders leven allemaal nog
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn overgrootmoeder die ik het best gekend heb is pas 2 jaar geleden gestorven. En neen ik zou dat eigenlijk niet zo graag hebben wat wel echt verschrikkelijk vond, was een paar maanden geleden in Gent hadden onbekende twee kinderlichaampjes opgegegraven voor de "fun".
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be