Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   N-VA haalt uit naar ‘onaanvaardbaar optreden’ Erdogan (https://forum.politics.be/showthread.php?t=218509)

vrijzinnige 14 mei 2015 08:13

N-VA haalt uit naar ‘onaanvaardbaar optreden’ Erdogan

Nochtans meende ik bij het zien van de beelden op TV Zuhal Demir (met hoofddoek) te herkennen :-)

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150513_01680470

Tempest 14 mei 2015 08:21

Maar ze kan ook wat vlees laat zien in magazines (dus geïntegreerd)

Supe®Staaf 14 mei 2015 08:50

Afkeuring uiten, excuses aanbieden : allemaal praatjes voor de vaak, gezeik en gelul....
De N-Va zou beter iets DOEN aan de rechtsongelijkheid door de schande van de dubbele nationaliteit af te schaffen.

TheFourHorsemen 14 mei 2015 09:05

Dat zo'n evenement zo veel succes heeft, is opnieuw een goede indicator hoe slecht ze geïntegreerd zijn.

Als je hen "Turk" noemt in plaats van Belg, vinden ze je een racist, maar ze scharen zich hier wel mooi allemaal achter de Turkse vlag.

Vrijheideerst 14 mei 2015 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tempest (Bericht 7654606)
Maar ze kan ook wat vlees laat zien in magazines (dus geïntegreerd)

Zo is dat :twisted:

Sywen 14 mei 2015 09:32

Citaat:

Hij wees hen op het belang om de lokale taal te leren en zich aan te passen.
de Turkse president heeft geen recht op vrije meningsuiting? hij mag toch zeggen wat hij wil.

alberto 14 mei 2015 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 7654626)
De N-Va zou beter iets DOEN aan de rechtsongelijkheid door de schande van de dubbele nationaliteit af te schaffen.

Mensen moeten keuzes maken in het leven, dit is er één van, ofwel Belgische nationaliteit en ben je Belg ofwel hou je eigen nationaliteit en ben je gast, vakantieganger, bezoeker......en keer je na enige tijd terug naar uw eigen land.

Spitting Image 14 mei 2015 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 7654626)
Afkeuring uiten, excuses aanbieden : allemaal praatjes voor de vaak, gezeik en gelul....

Heb je dezelfde kritiek voor je geliefde traditionele partijen, Superstaaf? Waarom uit je die dan niet? Ze kunnen op eigen initiatief een meerderheid in het parlement daarvoor zoeken, weet je? :roll:

Snerror 14 mei 2015 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 7654663)
de Turkse president heeft geen recht op vrije meningsuiting? hij mag toch zeggen wat hij wil.

Buitenlandse dictators moeten niet komen zeggen hoe Belgen zich al dan niet moeten gedragen.

Zeus 14 mei 2015 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 7654736)
Buitenlandse dictators moeten niet komen zeggen hoe Belgen zich al dan niet moeten gedragen.

België heeft wel een militaire alliantie met die dictator.

Ke Nan 14 mei 2015 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 7654641)
Dat zo'n evenement zo veel succes heeft, is opnieuw een goede indicator hoe slecht ze geïntegreerd zijn.

Als je hen "Turk" noemt in plaats van Belg, vinden ze je een racist, maar ze scharen zich hier wel mooi allemaal achter de Turkse vlag.

15.000 van de enkele honderdduizenden. Mooi succes.

TheFourHorsemen 14 mei 2015 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 7654760)
15.000 van de enkele honderdduizenden. Mooi succes.

Ik vind dat waanzinnig veel. Als er 15.000 naar dat optreden gaan, betekent dit dat zijn aanhang nog vele malen groter is. Niet alle mensen gaan naar zulke evenementen.

Geen enkele politicus of partij kan er in slagen om alle stemmers/aanhangers naar een evenement te laten komen.

Guinevere 14 mei 2015 11:03

Pure zever. Maar ik verwacht soms niet anders van nv-a.

Een Turkse president mag toch wel voor Turken spreken. Ik begrijp niet wat daar zo verkeerd aan is.
Dat de Belgische koning of regering voor Belgen in het buitenland een of ander optreden gaat houden, moet uiteraard wel kunnen.

Twéé maten twee gewichten nv-a.

TheFourHorsemen 14 mei 2015 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7654766)
Pure zever. Maar ik verwacht soms niet anders van nv-a.

Een Turkse president mag toch wel voor Turken spreken. Ik begrijp niet wat daar zo verkeerd aan is.
Dat de Belgische koning of regering voor Belgen in het buitenland een of ander optreden gaat houden, moet uiteraard wel kunnen.

Twéé maten twee gewichten nv-a.

Maar hij spreekt niet voor Turken, maar voor zogezegde Belgen.

Ke Nan 14 mei 2015 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 7654762)
Ik vind dat waanzinnig veel. Als er 15.000 naar dat optreden gaan, betekent dit dat zijn aanhang nog vele malen groter is. Niet alle mensen gaan naar zulke evenementen.

Heb je daar cijfers van? Anders lijkt het mij gissen met de natte vinger. Alhoewel cijfers ook giswerk zijn.

Guinevere 14 mei 2015 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 7654768)
Maar hij spreekt niet voor Turken, maar voor zogezegde Belgen.

Bron? De mensen die aanwezig waren op zijn toespraak, zullen heus wel de Turkse nationaliteit bezitten.

TheFourHorsemen 14 mei 2015 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan (Bericht 7654769)
Heb je daar cijfers van? Anders lijkt het mij gissen met de natte vinger. Alhoewel cijfers ook giswerk zijn.

Cijfers vallen daar niet op te plakken. Maar als er €200.000 mensen in Brussel manifesteren, betekent dat voor jou dat er slechts €200.000 mensen achter de standpunten van die manifestatie staan?

TheFourHorsemen 14 mei 2015 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7654772)
Bron? De mensen die aanwezig waren op zijn toespraak, zullen heus wel de Turkse nationaliteit bezitten.

En velen onder hen zullen zich beledigd voelen als je hen zegt dat ze geen Belgen zijn.

Guinevere 14 mei 2015 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 7654774)
En velen onder hen zullen zich beledigd voelen als je hen zegt dat ze geen Belgen zijn.

Dat beweert u. Degenen die de Belgische nationaliteit bezitten zijn Belgen, de rest niet. Ik denk niet dat veel mensen zich hierover beledigd voelen.

Vrijheideerst 14 mei 2015 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7654776)
Dat beweert u. Degenen die de Belgische nationaliteit bezitten zijn Belgen, de rest niet. Ik denk niet dat veel mensen zich hierover beledigd voelen.

Het is moeilijk he jong.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be