Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   politieke muffin (https://forum.politics.be/showthread.php?t=21851)

jan hyoens 12 oktober 2004 13:33

politieke muffin

jurgen Verstrepen zet hier op magistrale wijze de politieke luchtballon Bart De wever op zijn plaats! lezen! http://www.jurgenverstrepen.be/ :lol:

Piet Hein 12 oktober 2004 13:42

hoe onafhankelijk is deze tekst.

Betweter 12 oktober 2004 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door axel nort

Jurgen slaat in elk geval spijkers met koppen. Hoewel de N-VA'ers dat wel zullen ontkennen, zouden jullie er beter eens over nadenken.

jan hyoens 12 oktober 2004 13:53

Citaat:

Helemaal niet! Maar dat is de bedoeling ook niet! Geef toe dat De Wever zelf geen koorknaap is!

Patriot! 12 oktober 2004 15:35

Hahahahahahaa! Mijnheer Verstrepen heeft gelijk wat De Wever betreft :lol:

Seba 12 oktober 2004 19:12

Bruno232 12 oktober 2004 19:16

De N-VA is een totaal princiepsloze partij. Het VB is tenminste ideologisch consequent.

C uit W 12 oktober 2004 19:58

Wat me opvalt is dat het gaat over een brief in 't pallieterke van 13 oktober... :?

;)

Vlaamse Leeuw 12 oktober 2004 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
Wat me opvalt is dat het gaat over een brief in 't pallieterke van 13 oktober... :?

;)

:lol:

ancapa 12 oktober 2004 20:30

NVA gaat afgaan als een gieter in de splitsing van BHV met Geert en Bart over kop !

Piet Hein 12 oktober 2004 20:39

:sleeping: :sleeping: :sleeping: :sleeping: :sleeping: :sleeping: :sleeping: :sleeping: :sleeping: :sleeping: :sleeping: :sleeping: :sleeping: :sleeping: :sleeping:

Sam 12 oktober 2004 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bruno232
De N-VA is een totaal princiepsloze partij. Het VB is tenminste ideologisch consequent.

[size=6]Woaaawww, Bruno dit is de eerste keer dat je iets zinnigs neerpent, goeie conclusie, ga zo voort, kunnen we samen nog met de Vlaamse Leeuw ten strijde trekken :)

[/size]

Piet Hein 12 oktober 2004 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sam
[size=6]Woaaawww, Bruno dit is de eerste keer dat je iets zinnigs neerpent, goeie conclusie, ga zo voort, kunnen we samen nog met de Vlaamse Leeuw ten strijde trekken :)

[/size]

Wij hebben ook nog onze principes hoor

Vlaanderen Boven 12 oktober 2004 20:52

Muffins...hmmmm

Piet Hein 12 oktober 2004 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Muffins...hmmmm

ik ken het niet.

Knuppel 12 oktober 2004 22:00

Citaat:

Bart De Wever zou zich idd veel 'onafhankelijker' en onbevooroordeelder opstellen.
Luister maar...

Ik werd een paar jaar geleden op een debatavond in Antwerpen uitgenodigd. Bart de Wever was er de 'moderator' en hij hield Jean-Marie De Decker aan de praat.

Na afloop behandelde De Wever mij nogal lichtjes ....ahum....uit de hoogte.
Tot mijn gezellin hem fijntjes onder de neus wreef dat ik geen Vlaams Blokker was maar een N-VA-er. Opeens klaarde zijn gezicht op en BESTOND ik voor BDW.

D�*t de man denkt dat de wereld door zijn reet, en die van de N-VA loopt, dat lijkt Jurgen alleszins heel juist aan te voelen.
Vlaams Blokkers zijn veruit in de meerderheid in Antwerpen maar voor BDW bestaan ze niet eens.

Hopelijk voor BDW gaat het de N-VA de volgende verkiezingen beter nu ze in de CD&V-schuit zitten...
of tegen die tijd 'hébben gezeten'.

Seba 12 oktober 2004 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Bart De Wever zou zich idd veel 'onafhankelijker' en onbevooroordeelder opstellen.
Luister maar...

Ik werd een paar jaar geleden op een debatavond in Antwerpen uitgenodigd. Bart de Wever was er de 'moderator' en hij hield Jean-Marie De Decker aan de praat.

Na afloop behandelde De Wever mij nogal lichtjes ....ahum....uit de hoogte.
Tot mijn gezellin hem fijntjes onder de neus wreef dat ik geen Vlaams Blokker was maar een N-VA-er. Opeens klaarde zijn gezicht op en BESTOND ik voor BDW.

D�*t de man denkt dat de wereld door zijn reet, en die van de N-VA loopt, dat lijkt Jurgen alleszins heel juist aan te voelen.
Vlaams Blokkers zijn veruit in de meerderheid in Antwerpen maar voor BDW bestaan ze niet eens.

Hopelijk voor BDW gaat het de N-VA de volgende verkiezingen beter nu ze in de CD&V-schuit zitten...
of tegen die tijd 'hébben gezeten'.

uit een andere post:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
BDW is parlementslid, geen minister en was al actief in de politiek daarvoor.
Verstrepen is ook parlementslid, wordt prompt met 0,0 politieke ervaring gebombardeerd tot "onafhankelijk" boegbeeld van het VB en komt nu eens de les lezen over het "politiek lichtgewicht en postjesjager" BDW.

Sorry Knuppel, maar ik dacht dat je slimmer was en hoop niet dat je jouw helderheid verliest door een (terechte) establishmentfobie zomaar om te zetten in een onvoorwaardelijke Blokfilie..

ik geloof je op je woord over dat voorval Knuppel, maar laten we niet veralgemenen: BDW is nog altijd één van die zeldzame Vlaamse politici die tegelijk kritiek kan leveren op het VB zonder daarbij te pedalen te verliezen, en altijd voorstellen van het Blok zal steunen indien ze hem aanspreken...

jan hyoens 13 oktober 2004 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W

;)

wie geabonneerd is krijgt hem een dag eerder!

homer 13 oktober 2004 14:00

of het "eigen volk eerst"-principe in de praktijk, wie de juiste kaart en abootjes heeft, zal alles eerder krijgen dan de anderen

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
wie geabonneerd is krijgt hem een dag eerder!

jan hyoens 13 oktober 2004 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door homer
of het "eigen volk eerst"-principe in de praktijk, wie de juiste kaart en abootjes heeft, zal alles eerder krijgen dan de anderen

Wie een lidkaart van een politieke partij aanschaft krijft ook exclusief hun partijblad he dombo! Niets belet u om een abo op 't pallieterke te nemen!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be