![]() |
samenleving in NL , een voorbeeldje .
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven..._slaan_ee.html
Zestig stoere jongens slaan een 15-jarig meisje Stel dat je voor een weddenschap zoveel mogelijk mensen met een zo laag mogelijk IQ bij elkaar moet verzamelen op één plek, dan organiseer je kermis in Purmerend. Dat is een soort Special Olympics, maar dan met botsauto's. Soort blank Aleppo, dat Purmerend. Er is gewoon nauwelijks verschil te zien tussen een kermis in Purmerend en het Nederlands TokkieKampioenschap. Wat maar weer blijkt uit bovenstaande video. Een jong stelletje krijgt het aan de stok met zestig jongens, die als een kudde bloeddorstige hyena's om het stelletje heen draait. De jongen krijgt een paar tikken, het meisje neemt het voor hem op en wordt vervolgens flink in elkaar getrapt door de Opvoedkundig Uitgedaagde Knokploeg. De moeder van het meisje gaat aangifte doen. Met zestig jongens een meisje van vijftien schoppen. Dapper. Zeer dapper. Niet dat ze zichzelf lafhartige strontlarven vinden. Nee. De puisterige piranha's zijn apentrots op het geweld, de achterlijkheid en de vernedering die zij met elkaar kunnen veroorzaken. Het zal je kind maar zijn. Om je kapot te schamen. Johnny Quid | 14-05-15 | 08:54 | Link | 104 reacties | 13525 Mooi hé . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat dacht je van:
- zestig jongens - een kudde bloeddorstige hyena's - een paar tikken - het meisje neemt het voor hem op en wordt vervolgens flink in elkaar getrapt - met zestig jongens een meisje van vijftien schoppen Ik weet niet welk filmpje jij kan zien, maar op hetgeen dat ik zie zie ik niks van bovenstaande zaken. Fèrm overdreven dus. Mooi hé! |
Citaat:
Het achternazitten , haar trekken , trappen lijkt op hyena-gedrag . Gelukkig was het overdag en waren er getuigen . In het donker was ze er veel slechter vanaf gekomen . Ik heb hetzelfde filmpje gezien en zie het wel . Misschien nog eens extra de bruinige huidskleur in de verf zetten , voor de rest is tekst correct . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Slaap gerust verder en stuur je dochter met een gerust hart naar de kermis . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Afgaand op het filmpje:
De blanke jongen worden door het een niet-blanke geduwd , en kort nadien krijgt die ook een schup tegen een been , en nadien een mep in zijn gezicht !! Het meisje wordt uitgescholden voor kankerhoer & kankertrut , duwt de kerel die jongen had gemept weg , krijgt ook een paar meppen , en verdedigt zich daarop terecht !! En nadien nog roept de filmer (2:32) (met accent): "Ik heb heut beste film van de wereld" , "Ik heb heut beste film van de hele wereld" Duidelijk is dat men in klik een groot bakkes heeft !! Hen terug heropvoeden , dat is mijn conclusie !! Jammer dat we niet het begin van deze "strijd" kunnen zien !! |
Citaat:
Heb je in de spiegel gekeken??? Kijk wie het zegt! Man toch, je maakt je onsterfelijk belachelijk! |
Citaat:
|
Jamaar, wil één van jullie nu een keer zeggen waar en wanneer dat dat meisje in mekaar wordt getrapt door een bende hyena's? Dat is toch godverdomme waar het in héél dat artikeltje over gaat?
En als ik dan zeg: 'ik zie nergens dat dat meisje in mekaar wordt getrapt', dan moet ik me nog schamen ook of maak ik me onsterfelijk belachelijk? Haha, fucking hell zeg! De meeste racisten zijn écht nog doorzichtiger dan een glas (ras)zuiver water hé. |
Citaat:
Trekken, duwen, slaan, vernederen etc.. zijn we al stilletjes aan gewoon. Het gaat erom dat je anderen gerust laat! Is het een beetje duidelijk nu? |
SMI94 , lees mijn uitleg eens klaarduidelijk door !!
|
Citaat:
|
Ja, dat meisje is ook totaal niet "white trash" enzo.....
|
Citaat:
Verdedigt u die bende echt? Ja, ik noem dat een bende! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be