![]() |
Vieze buren ...
Dit is het zicht vanuit mijn keukenraam:
![]() Die rommel op dat dak - waarvan een lichtblauwe vuilbiszak, maar die je niet zo goed op de foto ziet - ligt er nu toch al een tijdje ... Ik vraag me serieus af waarom de buurvrouw niet even de moeite neemt om dat eens met een lange stok of zo op te vissen .. Of zou zij dat daar zelf gezwierd hebben? ... Ik ben het alleszins niet .... !! En ik kan het niet doen want ik kan er niet bij, anders had ik het wel al gedaan ... XD! Nou moe ... Waarom krijg ik geen leuke geraniumpjes en zo te zien als ik naar buiten kijk? *sigh* ps. buurvrouw is een blanke Vlaamse van hier, dus geen moslim koeltoer verrijkertje, zwart maniokstampertje of (vuil)gele rijstkakster .. 't is maar dat jullie het weten :lolabove: LOL! <sarcasm off> En jullie? Ook zo'n gezellige en propere buren? :lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
(ik ben niet boos op jou hoor Jack, maar wens zo weinig mogelijk geassocieerd te worden met dat heerschap)
|
Waarschijnlijk een bankrover op de vlucht die dat op het dak gezwierd heeft.
Bevat vast zo'n 500.000 euro in 50 en 20 € biljetten. |
Toen ik nog in Brussel woonde (gelukkig lang geleden) zagen we (ik en mijn eega) de bewoner van het huis aan de overkant van de straat op zijn dak kruipen om emmers uit te gieten in de dakgoot van zijn buur.
|
Ik zie hem 's morgens al in pijama rondlopen:
"Vuilzak buiten zetten... hier zie... huppakee door het raam!!" |
Citaat:
|
Citaat:
if so: eek! :shocked!: |
Citaat:
Iets anders dus. |
Citaat:
ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww! |
Waarschijnlijk denkt je buurvrouw: "Dat irritant Aziaatje van hiernaast smijt zomaar vuiligheid onder mijn raam en vertikt het op te ruimen?"
En zo beginnen burenruzies dus hé. Een toevallig aangewaaide zak, en enkele weken nadien worden er messteken uitgedeeld. Het leven is hard in marginaal Merksem. |
Citaat:
|
maar nee, ik heb dat daar niet op gezwierd .... :lol::lol:
|
@lombas .. aangewaaide zak? dat moet dan wel een sterke wind geweest zijn .. er zit namelijk wat gewicht in, maar dat zie je niet echt op de foto ...
|
Citaat:
|
De issues van broke bitch bembem.
|
Citaat:
"Verscheidene mensen, meer in het bijzonder vrouwen, kennen de verveling niet, omdat ze nooit behoorlijk hebben leren werken." Friedrich Nietzsche. |
Citaat:
Daarvoor ga je maar naar je plaatselijke studentencorps. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be