![]() |
Mars voor het gezin
Terwijl in Brussel 80 000 mensen deelnamen aan de gay pride parade, organiseerde Pro Familia in Antwerpen de mars voor het gezin. Een honderdtal religioten kwam opdagen. http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ntwerpen.dhtml
Hun standpunten: Citaat:
Een honderdtal deelnemers tegen 80 000 deelnemers aan de gay pride parade :lol: Maar allez, we weten dan toch alweer waar de toekomstige Vlaams-nationalistische elite voor staat. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Reken bij die 100 religioten ook nog eens een paar kinderen, die mee met papa en mama op daguitstap gingen en met andere woorden totaal geen idee hebben wat ze daar nu precies lopen te doen.
|
Eau jee, die komen op voor het traditionele gezin.
Steek ze in een dwangbuis en spuit ze plat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is gewoon een klein kliekje van paleokatholieken die hun opinie als de norm zien en die willen opleggen aan de 99,99% die anders denken. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dus we gaan in een serieus vertekende samenleving komen waarin de waarden van de man en de vrouw geen uitstaans heeft met je geslacht, samen met reductie van miljarden aan volk...is de kans nog altijd relatief groot dat men wil evolueren naar een samenleving waarin homo en lesbische koppels geen uitzondering in zullen zijn. IK vind het niet meer dan normaal dat men een optocht houdt om de traditionele gezin in ere te houden en dat niet verloren te laten gaan door het secularisme ! |
Citaat:
|
Citaat:
Liever een niet-traditioneel gezin dat gelukkig is samen, dan een traditioneel gezin dat ongelukkig is, maar wel samenblijft omwille van de traditionele waarden met betrekking tot de samenstelling van een gezin. |
Citaat:
|
Ik liep er niet bij, maar mijn oneindig respect voor deze mensen. Wij zullen niet plooien. Een gezin met man, vrouw en kinderen blijft de hoeksteen van onze maatschappij. En niet mannen die elkaars anus zitten te penetreren. Tot spijt van de media.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be