![]() |
Zijn er vragen die men niet mag stellen ?
Is het onbeleefd om mensen te vragen hoeveel ze verdienen, welke hun sexuele voorkeuren zijn, voor welke partij ze stemmen ?
Zijn er vragen die de beleefdheid verbied te stellen ? Wat is jullie mening daarover ? |
Hoeveel verdien je?
|
Er zijn vragen die je uit beleefdheid inderdaad niet zomaar stelt.
Desalniettemin ben ik van het principe dat men aan mij na zo goed alles mag vragen (toch zeker die drie voorbeelden). Het is niet omdat je zelf bereid bent te antwoorden, dat je daarom zomaar alles gaat vragen. |
Hoeveel ? (aan een vrouw) die vraag stel je beter niet..... (krijg je een mep)
Compenseer je je onzekerheden met arrogant gedrag ? (aan een man) die vraag doet het meestal ook niet zo goed .... (krijg je slaag) |
Wat is je seksuele voorkeur ?
|
Heb je al eens aan zelfmoord gedacht ?
Heb je er al aan gedacht om anderen te vermoorden ? Ben je mentaal stabiel ? |
Citaat:
|
Wat is de zin van het leven ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als ze " ja " zegt vragen of ze ook voor niks met je naar bed zou willen, want als ze met je naar bed wil voor een miljoen, en niet voor gratis, dan is ze eigenlijk een hoer. Dan heb je ze gestrikt.:-) Ofwel duiken jullie het bed in, en hoef je niks te betalen, of anders moet ze toegeven dat ze een hoer is.:-) In dat laatste geval kun je beginnen marchanderen over de prijs, de som terugbrengen tot een redelijkere som, 100 euro bvb.:-D |
Citaat:
Ik kan dus niet antwoorden, ik heb eerder afgehaakt.:-) |
Citaat:
|
Citaat:
Overigens, geef een definitie van " klootzak " ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het komt zelfs voor dat mensen je een klootzak vinden voor zaken waarvoor andere mensen je nu net een toffe gast vinden. Dat is allemaal nogal subjectief. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be