Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   de woedoe :-) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=218668)

bembem 18 mei 2015 23:42

de woedoe :-)

Allez binnenkort (als ik een gietertje en van zo'n 5L bidons water heb) ga ik mij telkens wassen op het toilet, zal me hopelijk wat wc-papier uitsparen, én een veel properder poepke! hihihi :lol::-) XD! :lol::-):-):lol::-):lol::lol::lol::-):-):-)

Ik hou jullie op de hoogte ... !! :-)

Mambo 19 mei 2015 00:17

Ga je uw kont afgieten met een gieter?
Tjonge Koreaanse zijn raar.

TV-verslaafde 19 mei 2015 00:37

Visjnu 19 mei 2015 09:15

Redelijk onorthodoxe manier om de woedoe te verrichten.

Zeus 19 mei 2015 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7661117)
Allez binnenkort (als ik een gietertje en van zo'n 5L bidons water heb) ga ik mij telkens wassen op het toilet, zal me hopelijk wat wc-papier uitsparen, én een veel properder poepke! hihihi :lol::-) XD! :lol::-):-):lol::-):lol::lol::lol::-):-):-)

Bembem, de vrouwelijke Walter Michiels

IanVD 19 mei 2015 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7661338)
Bembem, de vrouwelijke Walter Michiels

Bij hem was het andersom. Bembem doet haar badactiviteiten in de wc, Walter doet zijn wc-activiteiten in het bad. ;)

Guinevere 19 mei 2015 16:12

Citaat:

Dat is eigenlijk voorbereiding op de woedoe, mocht het noodzakelijk zijn als je naar toilet bent geweest of moet.

Maar als je serieus water wil gebruiken na een toiletbezoek, zijn een sproeier naast het toilet (zoals in Dubai, ooit eens gezien?) of lota aangeraden.

Ik heb nu een Lota van staal, zoals veel mensen zonder sproeier en waterafvoer, en er kan heus voldoende water in.

Succes! :p

Xenophon 19 mei 2015 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7661734)
Dat is eigenlijk voorbereiding op de woedoe, mocht het noodzakelijk zijn als je naar toilet bent geweest of moet.

Maar als je serieus water wil gebruiken na een toiletbezoek, zijn een sproeier naast het toilet (zoals in Dubai, ooit eens gezien?) of lota aangeraden.

Ik heb nu een Lota van staal, zoals veel mensen zonder sproeier en waterafvoer, en er kan heus voldoende water in.

Succes! :p

Een Lota, gewoon een theepot.

Henri1 19 mei 2015 16:46

Citaat:

Wat ga je daar precies mee schoonmaken en hoe ?

Hoomer 20 mei 2015 05:57

Citaat:

Liever niet aub. :roll::roll::roll:
Je hebt hier nu al zoveel van je heu ... leven en gewoontes vrij gegeven, maar je kak- en pisgewoonten hou die aub voor jezelf. Je wc-papier draadje en hoeveel papier en op welke manier je dat er door draait was voor ons al voldoende.
Wat is het volgende draadje? De kleur en de geur van je uitwerpselen, aub zeg.

Het Verzet 20 mei 2015 06:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7661761)

Idd, gewoon thee over uwe schijter gieten.

lombas 20 mei 2015 07:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 7662439)
Liever niet aub. :roll::roll::roll:
Je hebt hier nu al zoveel van je heu ... leven en gewoontes vrij gegeven, maar je kak- en pisgewoonten hou die aub voor jezelf. Je wc-papier draadje en hoeveel papier en op welke manier je dat er door draait was voor ons al voldoende.
Wat is het volgende draadje? De kleur en de geur van je uitwerpselen, aub zeg.

Jij klikt er toch op?

Doet me denken aan:

"A literary lady expressing to Dr. J. her approbation of his Dictionary and, in particular, her satisfaction at his not having admitted into it any improper words; “No, Madam,” replied he, “I hope I have not daubed my fingers. I find, however that you have been looking for them.”

The Paulus Experience 20 mei 2015 07:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 7662484)
Jij klikt er toch op?

Doet me denken aan:

"A literary lady expressing to Dr. J. her approbation of his Dictionary and, in particular, her satisfaction at his not having admitted into it any improper words; “No, Madam,” replied he, “I hope I have not daubed my fingers. I find, however that you have been looking for them.”

Iets kan ook gewoon door afwezigheid opvallen.
Bijvoorbeeld de gecensureerde tetten op dat Picasso schilderij.
Normale mensen bekijken dat Werk niet om tetten te zien eh.

Ik spreek mee niet uit over bembem topics

Hoomer 20 mei 2015 08:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 7662484)
Jij klikt er toch op?

Doet me denken aan:

Ja natuurlijk, bembem haar draden hebben een groot "big brother" gehalte, er is een zekere amusementswaarde in haar postings er is volgens mij zelfs een talent aan verloren gegaan.
En inderdaad soms is je er aan ergeren ook amusement. ;-)

Anna List 20 mei 2015 10:05

Citaat:

het is je ontgaan dat water ondertussen duurder is dan wc papier ?

heb je geen natte doekjes in huis trouwens ?

Anna List 20 mei 2015 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7661761)

Lotus-thee ...

Xenophon 20 mei 2015 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 7662459)
Idd, gewoon thee over uwe schijter gieten.

Ja, met net gekookte thee krijg je je rondel weer helemaal proper.

Anna List 20 mei 2015 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7662781)
Ja, met net gekookte thee krijg je je rondel weer helemaal proper.

is dat teutje van de theepot speciaal voor het rondelletje ?

Ke Nan 20 mei 2015 12:58

Jullie hebben precies niet veel gezien van de wereld. En zij die het toch gewaagd hebben in den vreemde ter vakantie te gaan, hebben zich waarschijnlijk nooit buiten de terreinen van Club Med begeven. Anders zou geweten zijn dat een meerderheid dezer planeet zijn bilspleet en kringspier reinigt met de purificerende krachten van water.
Zo herinner ik mij een degoutante situatie in Bangkok in een goedkoop guesthouse vol met jonge Israëlische mannen en vrouwen (vraag mij niet hoe ik er beland ben want dat is een ander maar boeiend verhaal) die net drie jaar Palestijntjes pesten achter de rug hadden. De Franse toiletten waren volgepropt met gebruikte papieren zakdoekjes. De afvoer was niet berekend op wc-papier, laat staan zakdoeken. Op één van die hopen stront en papier prijkte zelfs een maandverband. Zonder uitzondering waren alle wc's verstopt. Kortom, dat peloton afgezwaaide Israëliërs waren er op anderhalve dag in geslaagd een complete faecale ravage aan te richten.

Moraal van het verhaal:

SDX 20 mei 2015 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7661734)
...

Maar als je serieus water wil gebruiken na een toiletbezoek, zijn een sproeier naast het toilet (zoals in Dubai, ooit eens gezien?)
...

Dacht je ze dat enkel in Dubai hebben.

Wij hebben toiletten met 'n sproeier erìn.

Ook in ziekenhuizen op de afdeling materniteit zijn er sproeiers in of naast de toiletten.

En waarvoor dacht je dat de (vroegere) bidets dienden?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be