![]() |
de woedoe :-)
Allez binnenkort (als ik een gietertje en van zo'n 5L bidons water heb) ga ik mij telkens wassen op het toilet, zal me hopelijk wat wc-papier uitsparen, én een veel properder poepke! hihihi :lol::-) XD! :lol::-):-):lol::-):lol::lol::lol::-):-):-)
Ik hou jullie op de hoogte ... !! :-) |
Ga je uw kont afgieten met een gieter?
Tjonge Koreaanse zijn raar. |
![]() |
Redelijk onorthodoxe manier om de woedoe te verrichten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als je serieus water wil gebruiken na een toiletbezoek, zijn een sproeier naast het toilet (zoals in Dubai, ooit eens gezien?) of lota aangeraden. Ik heb nu een Lota van staal, zoals veel mensen zonder sproeier en waterafvoer, en er kan heus voldoende water in. ![]() Succes! :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt hier nu al zoveel van je heu ... leven en gewoontes vrij gegeven, maar je kak- en pisgewoonten hou die aub voor jezelf. Je wc-papier draadje en hoeveel papier en op welke manier je dat er door draait was voor ons al voldoende. Wat is het volgende draadje? De kleur en de geur van je uitwerpselen, aub zeg. |
Citaat:
|
Citaat:
Doet me denken aan: "A literary lady expressing to Dr. J. her approbation of his Dictionary and, in particular, her satisfaction at his not having admitted into it any improper words; “No, Madam,” replied he, “I hope I have not daubed my fingers. I find, however that you have been looking for them.” |
Citaat:
Bijvoorbeeld de gecensureerde tetten op dat Picasso schilderij. Normale mensen bekijken dat Werk niet om tetten te zien eh. Ik spreek mee niet uit over bembem topics |
Citaat:
En inderdaad soms is je er aan ergeren ook amusement. ;-) |
Citaat:
heb je geen natte doekjes in huis trouwens ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jullie hebben precies niet veel gezien van de wereld. En zij die het toch gewaagd hebben in den vreemde ter vakantie te gaan, hebben zich waarschijnlijk nooit buiten de terreinen van Club Med begeven. Anders zou geweten zijn dat een meerderheid dezer planeet zijn bilspleet en kringspier reinigt met de purificerende krachten van water.
Zo herinner ik mij een degoutante situatie in Bangkok in een goedkoop guesthouse vol met jonge Israëlische mannen en vrouwen (vraag mij niet hoe ik er beland ben want dat is een ander maar boeiend verhaal) die net drie jaar Palestijntjes pesten achter de rug hadden. De Franse toiletten waren volgepropt met gebruikte papieren zakdoekjes. De afvoer was niet berekend op wc-papier, laat staan zakdoeken. Op één van die hopen stront en papier prijkte zelfs een maandverband. Zonder uitzondering waren alle wc's verstopt. Kortom, dat peloton afgezwaaide Israëliërs waren er op anderhalve dag in geslaagd een complete faecale ravage aan te richten. Moraal van het verhaal: ![]() |
Citaat:
Wij hebben toiletten met 'n sproeier erìn. Ook in ziekenhuizen op de afdeling materniteit zijn er sproeiers in of naast de toiletten. En waarvoor dacht je dat de (vroegere) bidets dienden? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be