Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Leterme's Trucare foefelare (..voor de verandering) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=218690)

jodewa 19 mei 2015 19:43

Leterme's Trucare foefelare (..voor de verandering)

bron: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2015...0b490324ba91ac

Voor de zoooooveelste keer een mooi voorbeeld van de ongebreidelde geldverkwisting van één van onze (ex) politiekers.
Ik vraag mij echt af wanneer er eens iemand in zal gaan tegen alle corruptie die er onder de politiekers heerst.
De "flippen" van Laken zal het alleszins niet zijn, want die schept ook zijn zakken vol met belastinggeld.
En ondertussen maar belastingen heffen en de armoede onder de bevolking maar volle bak laten ontsporen...
België is en blijft toch het walhalla voor politiekers en hun graaicultuur.

4x10E6 19 mei 2015 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jodewa (Bericht 7662086)

Voor de zoooooveelste keer een mooi voorbeeld van de ongebreidelde geldverkwisting van één van onze (ex) politiekers.
Ik vraag mij echt af wanneer er eens iemand in zal gaan tegen alle corruptie die er onder de politiekers heerst.
De "flippen" van Laken zal het alleszins niet zijn, want die schept ook zijn zakken vol met belastinggeld.
En ondertussen maar belastingen heffen en de armoede onder de bevolking maar volle bak laten ontsporen...

.. ief de tsjief kan het nog .. de lamentabelste Belgische premier ooit (na berbère de wévère den eersten natuurlijk) .. weet u .. ik denk dat ief de Ieperse burgemeestersjerp plotseling weer wel ziet zitten ..

vlaams realist 19 mei 2015 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 7662101)
.. ief de tsjief kan het nog .. de lamentabelste Belgische premier ooit (na berbère de wévère den eersten natuurlijk) .. weet u .. ik denk dat ief de Ieperse burgemeestersjerp plotseling weer wel ziet zitten ..

Wanneer was De Wever premier van Belgie ?

4x10E6 19 mei 2015 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7662106)

.. hik et noenk ..

de vuile muilekoek 20 mei 2015 07:10

Citaat:

Citaat:

JMD en zijn partij genoten indertijd wilden er wel eens iets aandoen .... maar jah niemand moest er iets van hebben wegens TE EERLIJK ....:roll::roll:

de vuile muilekoek 20 mei 2015 07:15

Citaat:

Citaat:

Dus die bevolking moet nu niet meer komen bleiten ze hebben gestemd op de klassieke corruptie politiekers....zoals altijd trouwens , dikke bult eigen schuld .....

Sneaky 20 mei 2015 07:47

Citaat:

Dit gebeurt overall op hoger niveau in bedrijven. Als er een nieuwe C-level manager wordt aangesteld van buitenaf gaat die altijd zijn pionnen plaatsen. Niet alleen als vriendjespolitiek, maar om aanhangers te hebben en zijn positie te consolideren. Ik snap de verontwaardiging niet...

Pandareus 20 mei 2015 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7662474)
JMD en zijn partij genoten indertijd wilden er wel eens iets aandoen .... maar jah niemand moest er iets van hebben wegens TE EERLIJK ....:roll::roll:

Die kloot vulde jarenlang zijn zakken als coach in de judo met dikke wedde, buitensporige kostenvergoedingen, sponsordeals waar hij belanghebbende bij was terwijl zijn judoka's een minimumsalaris kregen. Zeer slecht voorbeeld.

Scherven A. Mok 20 mei 2015 08:46

Normaal geloof ik steeds in de onschuld van iemand tot die iemand is veroordeeld. Voor het geval Leterme maak ik graag een uitzondering. Iemand die iets als de Letermestaatsbon uitsteekt die kent geen moraal. Ik kan er nog altijd niet bij hoe geen enkele journalist daar niet over gevallen is.

marie daenen 20 mei 2015 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 7662577)
Normaal geloof ik steeds in de onschuld van iemand tot die iemand is veroordeeld. Voor het geval Leterme maak ik graag een uitzondering. Iemand die iets als de Letermestaatsbon uitsteekt die kent geen moraal. Ik kan er nog altijd niet bij hoe geen enkele journalist daar niet over gevallen is.

Simpel; ze mochten er niet over vallen... La Belgique, je weet wel...

tandem 20 mei 2015 09:15

Citaat:

bron: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2015...0b490324ba91ac Voor de zoooooveelste keer een mooi voorbeeld van de ongebreidelde geldverkwisting van één van onze (ex) politiekers. Ik vraag mij echt af wanneer er eens iemand in zal gaan tegen alle corruptie die er onder de politiekers heerst. De "flippen" van Laken zal het alleszins niet zijn, want die schept ook zijn zakken vol met belastinggeld. En ondertussen maar belastingen heffen en de armoede onder de bevolking maar volle bak laten ontsporen... België is en blijft toch het walhalla voor politiekers en hun graaicultuur.

Prachtig :-):-)
Citaat:

In een reactie aan Knack.be ontkent Leterme alle beschuldigingen. Volgens hem werd Wood in april niet ontslagen, maar werd gewoon haar proefcontract niet verlengd omdat ze ondermaats presteerde.

Zeus 20 mei 2015 09:16

Citaat:

Ik ben vandaag de dag anders heel tevreden over die Leterme-staatsbons

tandem 20 mei 2015 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7662541)
Die kloot vulde jarenlang zijn zakken als coach in de judo met dikke wedde, buitensporige kostenvergoedingen, sponsordeals waar hij belanghebbende bij was terwijl zijn judoka's een minimumsalaris kregen. Zeer slecht voorbeeld.

We kennen er zo nog, de fossielen beginnen te bibberen. :-):-)

Rahowa 20 mei 2015 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7662106)

Schaduwpremier ;-)

Het Oosten 20 mei 2015 19:17

Citaat:

Leterme was de slechtste nog niet. En hij heeft ons spaargeld gered. Een beroerde tijd was dat voor een Eerste Minister toen. Maar hij hield stand. Terwijl Bart De Wever België in Duitsland nog meer zwart ging maken. Hopende op een Belgische implosie. Maar dat liedje ging niet door.

En wat er nu over Leterme worden gezegd: iedereen blijft onschuldig tot de schuld is bewezen. En daar moet u zich daar aan houden OOK voor Leterme.

tandem 20 mei 2015 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7663341)
Leterme was de slechtste nog niet. En hij heeft ons spaargeld gered. Een beroerde tijd was dat voor een Eerste Minister toen. Maar hij hield stand. Terwijl Bart De Wever België in Duitsland nog meer zwart ging maken. Hopende op een Belgische implosie. Maar dat liedje ging niet door. En wat er nu over Leterme worden gezegd: iedereen blijft onschuldig tot de schuld is bewezen. En daar moet u zich daar aan houden OOK voor Leterme.

Is dit nu mythisch lidmaatschap of omdat je niets anders mag zeggen?

Eyjafjallajökull 20 mei 2015 19:57

Citaat:

Leterme was de slechtste nog niet. En hij heeft ons spaargeld gered. Een beroerde tijd was dat voor een Eerste Minister toen. Maar hij hield stand. Terwijl Bart De Wever België in Duitsland nog meer zwart ging maken. Hopende op een Belgische implosie. Maar dat liedje ging niet door.

En wat er nu over Leterme worden gezegd: iedereen blijft onschuldig tot de schuld is bewezen. En daar moet u zich daar aan houden OOK voor Leterme.

Lol, de geitenboer ons spaargeld gered. Die is goed :-D

Het Oosten 20 mei 2015 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 7663397)
Lol, de geitenboer ons spaargeld gered. Die is goed :-D

Het zal nog niet zijn!

4x10E6 20 mei 2015 20:05

Citaat:

.. mijn beste oosten .. u vraagt veel aan mij - ooit de meeste fervente ief basher hier - maar ok .. ik gun dat stuk janhagel op uw verzoek de onschuld tot het tegendeel bewezen wordt .. ief .. dat waren nog eens tijden .. ief die bleitend uit sjloti terugvloog .. ief die de Menense burgemeester achterlangs pakte .. ief wielen en dielen hier in de vlaanders .. ief die wants to learn to know you .. you too .. ief de wannabee deejay bij radio mille collines .. fokker .. hij draagt de schuld voor de opgang van de vlaems nazionalen .. fokker .. het kan niet genoeg herhaald .. de modderfokker .. door die ander ief .. desmet .. omschreven als de leerlingtovernaar .. hij haalde de geest uit de fles .. fokker .. f.o.k.k.e.r ..

Het Oosten 20 mei 2015 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 7663413)
.. mijn beste oosten .. u vraagt veel aan mij - ooit de meeste fervente ief basher hier - maar ok .. ik gun dat stuk janhagel op uw verzoek de onschuld tot het tegendeel bewezen wordt .. ief .. dat waren nog eens tijden .. ief die bleitend uit sjloti terugvloog .. ief die de Menense burgemeester achterlangs pakte .. ief die wants to learn to know you .. you too .. ief de wannabee deejay bij radio mille collines .. fokker .. hij draagt de schuld voor de opgang van de vlaems nazionalen .. fokker .. het kan niet genoeg herhaals .. de modderfokker ..

U vergeet de Marseillaise.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be