![]() |
Herman de Croo op de E40, te voet
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/ookdatnog/1.2344711
Citaat:
Man man man... Politiekers..... |
"Ik stond daar ook met mijn mantel en toch herkenden velen mij. "
Hoe snel kan het dan geweest zijn? |
Deze bejaarde man vond het fijn op de snelweg te rijden aan 12 kmh, was blijkbaar helemaal niet onder de indruk:
http://www.gva.be/cnt/aid825905/beja...eg-in-rolstoel In Groot-Brittannië heeft de politie een bejaarde man tegengehouden. De 89-jarige Brit reed met zijn elektrische rolstoel langs de snelweg. De man reed tegen 12 kilometer per uur met zijn mobiliteitsscooter langs de snelweg. De politie kwam ter plaatse om de man te helpen en sloot er zelfs een rijvak voor af. De bejaarde man wilde echter niet luisteren. Hij vond het fijn om langs de snelweg te rijden nadat hij een verkeerde weg naar huis had genomen. Uiteindelijk ging de man toch mee met de politieagenten. Beeld: Daily Mirror ![]() Naja senior De Croo zal wel een typisch Vlaams wereldvreemd watje zijn zeker ? Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
En niemand die 'per ongeluk' even uitweek.
|
Ik dacht dat je dan mee mocht rijden met de depannagewagen. Trouwens, mag men zich als voetganger op de autostrade bevinden??
|
Citaat:
Het kan zijn dat die aan de andere kant van Vlaanderen is (vreemde leasingcontracten of verzekeringscontracten enzo). (spreek uit ervaring) Waarschijnlijk was het tijdsefficiënter om daar te blijven staan wachten. Natuurlijk ook een pak gevaarlijker en waarschijnlijk ook illegaal ja..... |
Citaat:
|
Citaat:
. |
Toont aan hoe dom dergelijke oer Beglicistische politici wel zijn: ze kunnen nog geen band herstellen met een bandenreparatieset. Eigenlijk is het simpel, je moet ervoor zorgen dat het gat in de band zich onderaan het wiel bevind als je de vloeistof inspuit, dan loopt de vloeistof naar het gat en wordt het gedicht. Daarna kan je de band terug opblazen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als die personen dan bijvoorbeeld eens langs een autosnelweg pech hebben en daar wat tijd doorbrengen, dan worden ze plotseling wel geconfronteerd met de vervuiling, het enorme lawaai en de snelheid. Ze bekijken het verkeer dan vanuit een ander perspectief, van buiten de auto. Dit is voor dergelijke mensen dan ook enorm confronterend en shockerend. Verrijkend ook omdat ze op die manier een ruimere kijk krijgen op het verkeer in al zijn facetten. |
Citaat:
Ik woon dicht bij 2 snelwegen, als kind fietste ik geregeld over de bruggen over deze snelwegen. Ik heb een heel goed idee wat zo'n snelweg van dichtbij is. Toch ken je waarschijnlijk mijn standpunten tov autorijden al ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als je dan op het lege 3e rijvak 129 kmh rijdt bij het ongestoord inhalen gaat de flits soms wel eens af hoor, dan ben je uiteraard een wegpiraat, beter is fel te vertragen naar het rechterijvak gaan doorschuiven hierbij wat verkeer afsnijden en dan fel te remmen voor het verkeer en dit voor iemand in zijn mantel want die ken je toch van ergens... vriendelijke mensen toch. Citaat:
|
Citaat:
Een vrachtwagen maakt aan 90 kmh meer geluid als 5 auto´s aan 120 kmh, de vrachtwagen is begrenst (dit bij normaal asfalt), dit is vooral rolgeluid en windgeruis. Bij fluisterasfalt is "het kabaal" tot 50 % minder. Bij sommige betonsnelwegen is het geluid 100 % meer (vooral rolgeluid dan). Politiekers zorgen vooral voor wegbedekking in de steden/dorpen die het meeste geluid maken: straatklinkers , lekker héél luid hoor ! Maar het beste is drempels die nog extra trillingen en nog voor extra motorlawaai en 100 % meer vervuiling zorgen, vooral dat lekker fijnstof, leefbaarder kan het echt niet ! :-D Gevolg: mensen gaan liever korter bij de autosnelweg wonen. LOL. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be