![]() |
Wie voelt zich bedrogen door N-VA ?
We herinneren ons de slogans nog van voor de verkiezingen die N-VA met name van Bart De Wever van de daken schreeuwde.
Alles kan anders, en alles kan veel beter ! De burger ging erop vooruit gaan ! Wie is er destijds ingetrapt en heeft daar nu vragen bij ? |
Citaat:
|
Dit wordt een heel kort topic.
Gauw wat vulling aan geven door wat te spammen, het is toch K&K. En intussen de Henri ook verblijd wanneer hij overmand door emoties met trillende vingers en bezweet voorhoofd zijn topic terug aanklikt nadat ie in zijn gebruikersinstellingen heeft gezien dat er "weer" een gedesillusioneerde sukkelaar heeft gereageerd... |
Citaat:
Maar toch, er zijn er wellicht al die zich bedrogen voelen en er zullen er nog volgen. |
Er komen niet alleen veel belastingen bij, maar ook veel belasting controleurs.
Nergens belastingvermindering |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben absoluut niet gedesillusioneerd want ik heb er nooit iets van verwacht.
|
Citaat:
Maar maak u geen illusies, ik besef dat er geen andere optie is dan weer N-VA te stemmen, al was het maar omdat jullie - lees: de anti-Vlamingen, uit alle macht proberen om ons op andere gedachten te brengen. |
Citaat:
|
Wat er ook van zij, ik verwacht dat Bart De Wever zijn burgemeesterschap uitzit, dat de Vlaamse en Federale regeringen dat ook doen, en dat N-VA het ook bij de volgende verkiezingen het heel goed gaan doen.
Tot spijt van wie het benijdt. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb de Martens periode meegemaakt,u wéét wel,door die tunnel moesten we gaan... Indexsprongen,en zelfs een devaluatie onze munteenheid te moeten ondergaan om uiteindelijk in diezelfde tunnel te blijven ronddwalen zonder er het einde van te kunnen zien... Toen kwam Dehaene,indexsprongen werden een gewoonte,de niet indexering der belastingsschalen was een extraatje,en de crisisbijdrage in de sociale zekerheid was een uitsmijtertje.... Toen kwam Verhofstadt,die de rechtgetrokken economische situatie onder Dehaene waarvoor de werkende bevolking in hoofdzaak zwaar had moeten bloeden terug in een wankel evenwicht bracht door vooral de bedrijven fiscaal te bevoordelen en slechts op het laatste van zijn tweede ambtstermijn enige kruimeltjes te gunnen aan de modale belastingsplichtigen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben niet gedesillusioneerd in de N-VA of Bart de Wever.
Wel in de incompetentie waarmee bepaalde ministers regeren. De houterigheid van Elke Sleurs, die zou dringend eens een cursus public speaking moeten volgen fzo, de incompetentie van Ben Weyts, .... Over het gemeentebestuur spreek ik mij niet, gemeentepolitici zijn en blijven altijd boeren. Ik snap eigenlijk zelfs niet zo goed waarom nationale partijen per se ook in de gemeenten willen regeren. Voor de volgende verkiezing zal het voor mij een hartverscheurende keuze worden tussen de N-VA en Dedecker die terug gaat komen. Indien JMD dezelfde standpunten gaat verkondigen als voorheen, verdient hij onvoorwaardelijk mijn stem. Maar door te stemmen voor JMD, verliest N-VA een stem. Hierdoor kalft de partij af, de linksen zullen schreeuwen dat ze gewonnen hebben en voor je het weet is er een pvda-groen-spa-cd&v regering..... Moeilijk, moeilijk, moeilijk, .... Maar eveneens zorgen voor later :P |
Hoeveel kiezers zich bedrogen voelen, zullen we pas echt weten in 2019.
Met een klein maar leuk voorproefje in 2018. . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be