Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De Wever krijgt opnieuw doodsbedreigingen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=218890)

Drukazz 24 mei 2015 12:58

De Wever krijgt opnieuw doodsbedreigingen

Citaat:

De Wever: ‘Niet kamperen op taboes’

N-VA-voorzitter Bart De Wever verwacht dat de federale regering na de taxshift in rustiger vaarwater zal komen. ‘Nu is er veel zenuwachtigheid’, zei hij in het VTM Nieuws. De Antwerpse burgemeester heeft ook nieuwe doodsbedreigingen gekregen.

‘Nog veel etter’

De N-VA-voorzitter bevestigde ook dat hij opnieuw doodsbedreigingen heeft gekregen. ‘Ik zal geëxecuteerd worden als ik mij niet bekeer tot de islam’, zo omschrijft hij de bedreiging.

‘De dreiging van de extremistische islam is jarenlang veronachtzaamd’, herhaalt hij. ‘Er zal nog heel wat etter uitkomen voor we daar vanaf zijn.’

http://www.standaard.be/cnt/dmf20150...mpaign=seeding
Respect voor De Wever... blijven aan politiek doen ondanks de voortdurende bedreigingen naar zijn kant. Laten we hopen dat dit één van de laatste stuiptrekkingen is op weg naar een nieuw België!

TV-verslaafde 24 mei 2015 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7668013)
Respect voor De Wever... blijven aan politiek doen ondanks de voortdurende bedreigingen naar zijn kant. Laten we hopen dat dit één van de laatste stuiptrekkingen is op weg naar een nieuw België!

Als je nooit risico's neemt ben je gewoon een dikke LOSER !.

ViveLaBelgique 24 mei 2015 13:08

@Drukazz

In deze mag je geen respect opbrengen voor Bart De Wever. Hij negeert hier alle dwingende adviezen omtrent omgaan met doodsbedreigingen. Doodsbedreigingen dien je te melden zonder ze publiek te maken. Door ze publiek geef je de misdadigers waar ze op uit zijn.

Zeus 24 mei 2015 13:10

Ook een manier om uw door de belastingbetaler gefinancierde gepantserde lexus te mogen houden...

Another Jack 24 mei 2015 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7668027)
@Drukazz

In deze mag je geen respect opbrengen voor Bart De Wever. Hij negeert hier alle dwingende adviezen omtrent omgaan met doodsbedreigingen. Doodsbedreigingen dien je te melden zonder ze publiek te maken. Door ze publiek geef je de misdadigers waar ze op uit zijn.

Maar wat als deze bedreigingen nu effectief deel uitmaken van de Calimero-marketing?

Another Jack 24 mei 2015 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7668030)
Ook een manier om uw door de belastingbetaler gefinancierde gepantserde lexus te mogen houden...

Ik zie dat eigenlijk ook wel zitten, zo'n Lexus...

DewareJakob 24 mei 2015 13:13

Citaat:

@Drukazz

Uw fanatieke vooringenomenheid tegenover alles van BDW maakt van u uit geen weloverdachte reactie mogelijk.

Another Jack 24 mei 2015 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 7668038)
Uw fanatieke vooringenomenheid tegenover alles van BDW maakt van u uit geen weloverdachte reactie mogelijk.

Wat is er niet "weloverdacht" in zijn reactie?

Spitting Image 24 mei 2015 13:18

Citaat:

@Drukazz

De pers was eerder op de hoogte dan BDW. Dus wat je schrijft is bewuste lulkoek.

TV-verslaafde 24 mei 2015 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7668033)
Ik zie dat eigenlijk ook wel zitten, zo'n Lexus...

Dan moet je wel je nek durven uit te steken. Bescherm je nek dan wel een beetje alsjeblieft.

Zeus 24 mei 2015 13:26

Zou Bart De Wever stiekem genieten van die gespierde manslijven die hem overal volgen?

ViveLaBelgique 24 mei 2015 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 7668038)

Verklaar jezelf nader.

Spitting Image 24 mei 2015 13:30

Eigenaardig dat hier bepaalde individuen schijnen te kicken omdat een politieke tegenstander met de dood bedreigd wordt. Ziekelijke geesten vind je overal.

Another Jack 24 mei 2015 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 7668052)
Dan moet je wel je nek durven uit te steken. Bescherm je nek dan wel een beetje alsjeblieft.

Is dat zo'n ingewikkelde procedure om een Lexus te kopen?

ViveLaBelgique 24 mei 2015 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image (Bericht 7668064)
Eigenaardig dat hier bepaalde individuen schijnen te kicken omdat een politieke tegenstander met de dood bedreigd wordt. Ziekelijke geesten vind je overal.

Wie zit hier volgens jou te "kicken" ?

TV-verslaafde 24 mei 2015 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7668065)
Is dat zo'n ingewikkelde procedure om een Lexus te kopen?

Sorry, ambtenaren krijgen geen Lexus. Dictators krijgen een Mercedes-Benz.

Another Jack 24 mei 2015 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 7668074)
Sorry, ambtenaren krijgen geen Lexus. Dictators krijgen een Mercedes-Benz.

Ooh, maar nogmaals, ik had het het niet over krijgen, ik wil zo'n wagen gerust wel kopen...

TV-verslaafde 24 mei 2015 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7668084)
Ooh, maar nogmaals, ik had het het niet over krijgen, ik wil zo'n wagen gerust wel kopen...

Ach zo. Als ik het geld had een I8 is écht wel graaf....

Guinevere 24 mei 2015 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7668030)

2.

Die man kan nu nooit eens iets goed over moslims, een groot deel van de Antwerpse bewoners, zeggen. Het is wel duidelijk in welke vijver hij niet vist om zijn kiespubliek uit te maken.
Er is een verschil tussen taboes doorbreken en de negatieve beeldvorming rond de islam of moslims verder uitbuiten om uw eigen kiespubliek te vergroten.

TV-verslaafde 24 mei 2015 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7668095)
2.

Die man kan nu nooit eens iets goed over moslims, een groot deel van de Antwerpse bewoners, zeggen. Het is wel duidelijk in welke vijver hij niet vist om zijn kiespubliek uit te maken.
Er is een verschil tussen taboes doorbreken en op kap van de negatieve beeldvorming rond de islam of moslims uw eigen kiespubliek willen vergroten.

Huhu, ooit al gehoord van het principe eigen volk eerst. Die regel geldt over heel de wereld.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be