Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Arabische lente (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=220)
-   -   ‘We zullen Haifa en Tel Aviv met de grond gelijk maken als Assad valt.’ (https://forum.politics.be/showthread.php?t=218922)

Drukazz 25 mei 2015 12:11

‘We zullen Haifa en Tel Aviv met de grond gelijk maken als Assad valt.’

Citaat:

Als Assad valt, neemt Iran wraak op Israël

Iran dekt zich al in voor de val van Assad, door Israël als zondebok aan te wijzen. Als Syrië valt, staan 80.000 Iraanse raketten in handen van Hezbollah klaar. ‘We zullen Haifa en Tel Aviv met de grond gelijk maken.’

‘De Iraanse Republiek roept op tot waakzaamheid tegen de complotten van het Zionistische regime om een wig in de islamitische gemeenschap te drijven.’ De officiële waarschuwing van het Iraanse ministerie van Buitenlandse Zaken, vorige week vrijdag, lijkt op het eerste gezicht het bekende anti-Israëlische geroep uit Teheran.

https://www.nd.nl/nieuws/opinie/als-...l.772814.lynkx
Islamofascistjes, part 2561835120. Waarom viseren ze eigenlijk Israël? Ik als zionist, heb helemaal niets te maken met die kneus Obama of die Europese landen.

HOUZEE ! 25 mei 2015 12:18

Toch wel straf hé... Moslims moorden elkaar uit, maar het is altijd de schuld van Israël.

Toch wel grappig dat duizenden moslims aansluiten bij IS terwijl ze weten dat IS door de CIA=Mossad is opgezet lol

HOUZEE ! 25 mei 2015 12:18

del

Rahowa 25 mei 2015 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7669222)
Ik als zionist, heb helemaal niets te maken met die kneus Obama of die Europese landen.

Dat de haakneuzen maar blij zijn met de steun van de USA en Europa anders wordt het binnen de kortste keren onder de voet gelopen door IS en consoorten.

Charlie don't Surf 25 mei 2015 12:48

Citaat:

Dit is 12% van het artikel
... niet dat geinteresseerd ben in de andere 88 %

Trollin , trollin , trollin , ....

DebianFox 25 mei 2015 12:58

Wat ik soms niet snap is dat de Arabische landen (Jordanië, Egypte, Syrië, Libanon) hun numerieke meerderheid nooit militair konden uitspelen tegenover Israël. De Arabische coalitie heeft geen enkele oorlog gewonnen tegenover het Joodse volk. Niet in 1948, niet in 1967 en niet in 1973 ...

Iran is natuurlijk militair andere koek. Maar 'dankzij' Iran kan Israël plots - vanwege gezamenlijke belangen - een alliantie sluiten met Arabische landen zoals Saudi-Arabie en Jemen.

TheFourHorsemen 25 mei 2015 14:59

---

quercus 25 mei 2015 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox (Bericht 7669343)
Wat ik soms niet snap is dat de Arabische landen (Jordanië, Egypte, Syrië, Libanon) hun numerieke meerderheid nooit militair konden uitspelen tegenover Israël. De Arabische coalitie heeft geen enkele oorlog gewonnen tegenover het Joodse volk. Niet in 1948, niet in 1967 en niet in 1973 ...

Iran is natuurlijk militair andere koek. Maar 'dankzij' Iran kan Israël plots - vanwege gezamenlijke belangen - een alliantie sluiten met Arabische landen zoals Saudi-Arabie en Jemen.

Ik denk dat de haat van de Saudische soenni's tegenover de sjiieten merkelijk groter is dan die tegenover Israël.

djoebidoebidoe 25 mei 2015 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 7669567)
Ik denk dat de haat van de Saudische soenni's tegenover de sjiieten merkelijk groter is dan die tegenover Israël.

joden en arabieren zijn dan ook semieten, iraniers niet.
Ik begrijp dan ook niet waarom europa niet de kant kiest van Iran in zijn strijd tegen saudi arabie. Zij zijn toch een kaukasus volk met een indo-europese taal.

oeps, lees ik net op wikipedia dat semieten ook tot het kaukasische ras behoren. Blijkbaar zijn iraniers ariers, zoals de (meeste) europeanen.

quercus 25 mei 2015 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe (Bericht 7670033)
joden en arabieren zijn dan ook semieten, iraniers niet.
Ik begrijp dan ook niet waarom europa niet de kant kiest van Iran in zijn strijd tegen saudi arabie. Zij zijn toch een kaukasus volk met een indo-europese taal.

oeps, lees ik net op wikipedia dat semieten ook tot het kaukasische ras behoren. Blijkbaar zijn iraniers ariers, zoals de (meeste) europeanen.

Ook in de oostelijke helft van Saudi-Arabië woont een flink aantal sjiïten. Idem voor wat betreft Jemen en Oman.

Pandareus 25 mei 2015 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7669222)
Islamofascistjes, part 2561835120. Waarom viseren ze eigenlijk Israël? Ik als zionist, heb helemaal niets te maken met die kneus Obama of die Europese landen.

:lol: een belgische katholieke nep-jood die zegt dat hij niets te maken heeft met europese landen ? Op wat slaagt dit nog ? :silly:

Indomitable 25 mei 2015 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7670094)
:lol: een belgische katholieke nep-jood die zegt dat hij niets te maken heeft met europese landen ? Op wat slaagt dit nog ? :silly:

Op een construct.

Stannis 26 mei 2015 22:26

Hezbollah zou zich beter zorgen maken over hun verslechterende toestand in Syrië. Het is grotendeels dankzij hen dat Assad nog stand houdt.

Bad Attila 27 mei 2015 06:50

En nu het echt verhaal, niks met Assad te maken...

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...-children.html

Dixie 27 mei 2015 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7671369)
En nu het echt verhaal, niks met Assad te maken...

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...-children.html

maar wel over Hezbollah...

Guinevere 27 mei 2015 10:01

Zonder internationale steun, zeker vanuit het westen, zou Israël allang met de grond gelijk gemaakt zijn.
Het is een zwaar destabiliserende factor in het overwegend islamitisch Midden-Oosten. Voor het bestaan van Israël, de opzetten van de CIA, was het Midden-Oosten een véél vredigere regio.
Islam brengt vrede in het Midden-Oosten, de rest sticht er onheil.

Antoon 27 mei 2015 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 7671557)
...
Het is een zwaar destabiliserende factor in het overwegend islamitisch Midden-Oosten. Voor het bestaan van Israël, de opzetten van de CIA, was het Midden-Oosten een véél vredigere regio.

Uiteraard, kijk naar Syrië bijvoorbeeld, een echt voorbeeld van vrede vanwege Moslim Assad en zijn vrienden van de Islamitische Hezbollah, alsook de bloemen van vrede die gegooid worden door zijn Islamitische vijanden van bijvoorbeeld ISIS

Drukazz 27 mei 2015 10:05

Citaat:

Islam zaait al 1400 jaar dood en verderf en zal dat de komende 1400 jaar ook doen. Enkel wanneer de mensen uit het Midden Oosten Jezus erkennen als zoon van God, en Hem toelaten in hun harten, zie ik een mooie toekomst voor het Midden Oosten.

Snerror 27 mei 2015 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 7671563)
Uiteraard, kijk naar Syrië bijvoorbeeld, een echt voorbeeld van vrede vanwege Moslim Assad en zijn vrienden van de Islamitische Hezbollah, alsook de bloemen van vrede die gegooid worden door zijn Islamitische vijanden van bijvoorbeeld ISIS

Ja maar, dat is allemaal door het gestook van Israël. ^^

Lof der Zotheid 27 mei 2015 11:00

Citaat:

Islam is synoniem voor oorlog, discriminatie, geweld en onheil. Dat u dat niet kunt inzien, spreekt boekdelen over u.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be