![]() |
Racistische ambtenaar? of correcte ambtenaar?
Citaat:
Dus, als je marokkaan bent kan je gerust door je moeder en je zus een toelage aanvragen ondertekend door iemand anders? (niet-gelijkende handtekening). Noteer: broer was er NIET bij. Als je haring dan niet braadt is het racisme? |
Identiteitskaarten zijn maar 5 jaar geldig.
Dus zelfs al is die broer een kasplantje na de hersenoperatie, dan nog moeten er in die 5 jaar de nodige zaken geregeld zijn geweest. Al was het maar een geldige volmacht voor ouders, broers of zussen. |
Citaat:
Racist roepen is natuurlijk gemakkelijk. |
Rassjiest!
Altijd hetzelfde gezeik zeg, en ze hebben niet eens het brein om te snappen dat zij zelf ervoor zorgen dat echt racisme niet meer aangepakt wordt. Hol het begrip maar verder uit, je kan niet blijven zuigen aan het rietje he, vroeg of laat is het doosje leeg |
Beetje deftige oplichter had die handtekening perfect nagemaakt .
Waarom zou zus en mama dat moeten aanvragen ? Als die broer al sinds 2010 niet meer bekwaam is om zijn eigen zaken te regelen , dan was er al lang iemand aangesteld om dat te doen . Ambtenaar doet zijn job goed en trekt het verhaaltje in twijfel . |
Naar mijn zeer bescheiden mening, is er geen enkele wettelijke verplichting dat jouw handtekening moet trekken op de handtekening die jij op je identiteitskaart gezet hebt.
Meer juridisch geschoolde medeforummers, of google-fanaten, mogen daar eens op zoeken: ik leer altijd graag bij. Wat niet belet dat een afwijkende handtekening een vermoeden kan doen rijzen dat er oplichting of fraude in het spel is. De ambtenaar die dat vermoeden krijgt, moet niet schelden of roepen, maar vragen stellen. En vervolgens de flikken inlichten en aangifte doen van zijn vermoeden. . |
Citaat:
Zelfs op Facebook haal je die "sommige" mensen er zonder geluid gewoon uit. |
Citaat:
De facto dus een verplichting. De ambtenaar moet daarbij geen vragen stellen. Period. |
Citaat:
En tja..dat is natuurlijk racisme..? Toelage , ging het dan over een aanvraag invaliditeit? |
Hoe kan ordinair gescheld en beschuldigingen van schriftvervalsing zonder bewijs nu ooit correct zijn? Van een ambtenaar verwacht ik toch wel een minimum aan beleefdheid. Hij/zij mag of liever moet zeggen hoe de vork in de steel zit maar dat kan ook op een normale manier.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat was perfect te vermijden door de aanvrager aan het loket te plaatsen . Welke redenen moet ik zoeken ? Ik vind ordinair gescheld ook niet goed , Maar als hij /zij zegt dat je met een vervalste aanvraag en handtekening van je gezonde broer afkomt . Het altijd maar beschermen van uitschot , straks ga je niet aan werk geraken . Oeps , jij wil helemaal niet werken , jij moet onderhouden worden . |
Citaat:
|
Citaat:
... volgens mij zitten er hier op het forum een paar die eveneens uitkeringsgerechtigd zijn ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook was de aanvrager er gewoon niet bij. er kwamen gewoon 2 dames aan een loket, en eisten een uitkering voor een derde persoon. Toen die uitkering niet direct toegekend werd, was het woordje racisme niet ver weg. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be